| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack (1) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
|
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 28
|
Jeg har søkt og lest i gamle tråder, men synes ikke jeg ble helt klok på temaet likevel.
Hvor får man enklest (og billigst? ) kjøpt xaxim, både plater og "stammer", og hvordan er det å få det gjennom tollen ved kjøp fra utlandet? Stor sjanse for at det blir tatt om de åpner pakken? Er det egentlig problematisk å importere det, eller har jeg misforstått noe?Kommer meg dessverre ikke på noen messe, så er avhengig av posten... Håper veldig på svar her altså, er helt forvirret. Hilsen lykkelig amatør med store planer
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Bestilling av Xaxim har jeg aldri hørt at ikke har gått greit gjennom poststystemet
Men, Xaxim er sjelden billig - uansett hvordan man gjør det. Akvarieudstyr.dk pleier å ha inne, samt Søren Werther i Danmark har pleid å ha.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Bestilling av Xaxim har jeg aldri hørt at ikke har gått greit gjennom poststystemet
Men, Xaxim er sjelden billig - uansett hvordan man gjør det. Akvarieudstyr.dk pleier å ha inne, samt Søren Werther i Danmark har pleid å ha.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Akkurat, da er det nok jeg som har misforstått litt. Billig blir det jo ikke uansett, men tenkte det kanskje var litt variasjoner i priser og fraktkostnader... Skal sjekke det ut, tusen takk for svar!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Østfold
Alder: 18
|
Søk på google, du finner dem samme xaxim røret som er tilsalgs her inne for 182kr på nettet..
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Her er en annen side du kan bestille fra; http://www.rainforest-frogs.nl/shop/...hp?cPath=56_84
Holdt på å bestille derifra, men hadde lite med penger.. Ble derfor noen planter fra dartfrog.co.uk i stede, tror ikke de hadde noe xaxim.. Mulig du kan finne noe på noen orkidè sider.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Det var litt billigere, ja
Takk for link, den hadde jeg ikke i samlinga mi. Da er det bare å spare opp penger og gå bananas i nettbutikker, moro!
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2011
Alder: 27
|
Reptillagret.se selger også xaxim.
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.reptilfreaks.no/forum/terrarier/19263-xaxim.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Mitt første paludarium :) | Akvaforum.no - Akvarieforum, akvarium og akvariefisk | This thread | Refback | 23-01-2012 13:39 | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Xaxim ? | reptimagnus | Vivarier | 7 | 03-11-2011 22:37 |
| Xaxim ? | Galil | Terrarieutstyr | 11 | 05-08-2010 11:42 |
| Xaxim plater gror ikke! | Nero | Vivarier | 1 | 22-08-2009 20:02 |
| Xaxim | blowfish83 | Terrarieutstyr | 15 | 20-04-2009 11:13 |