| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Oct 2011
Alder: 20
|
Hallo lurer på en ting.
Er exo-terra bare svindel eller brukelig? Isåfall er terrariumene "gode"? Kan godt se at ikke alt utstyret er veldig bra Så bare svar i vei ! Tusen takk for svar ! Mvh. SkilpaddeFan |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2011
Sted: Oslo
|
Hei SkilpaddeFan
Jeg kjenner ikke Exoterra sine terrariet, men husk at greske skilpadder skal ha et åpent terrariet slik at de kan ha forskjellig temperatur i terrariet. Dermed kan de selv regulere temperaturen. Hilsen Siri
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
Alder: 18
|
Har selv exoterra og tilhørende lysarmatur til leoser. Syns det fungerer utmerket, god kvalitet og greie løsninger på diverse ting
![]() Med andre ord; angrer ikke på kjøpet ![]() Om du lurer på noe mer spesifik er det bare og spørre |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Sted: Rogaland
Alder: 26
|
Jeg har også Exoterra, og har hatt de aller fleste av størrelser av terrariene deres og er kjempefornøyd. Har også armatur til 90x45x60 terrariet som har stått på i 1.5 år nå uten problemer.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Alder: 34
|
Jeg har et exo terra som jeg er veldig fornøyd med. Det kommer litt an på hva du skal bruke det til. Jeg liker dørene veldig godt, siden snegler kan være vanskelig kompatible med skyvedører. Om det egner seg tror jeg kommer litt an på hvilke dyr du skal ha i det.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
Medlem siden: Oct 2011
Alder: 20
|
Takk for fine svar !
Åpent tak på terrariumet? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
|
Elsker Exoterra terrariumene mine. Exoterra har nettingtak, slik at hele taket har lufting. I tillegg til åpning forran kan også hele taket løftes av.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Ålgård, Rogaland.
Alder: 21
|
Jeg har bare Exo-Terra til mine dyr. Liker de kjempe godt
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
|
Exo terra er veldig fine og brae terrarier. God kvalitet, gode løsningsmuøihheter og veldig fint utseende. Dørene er spesielt bra ja. Lysarmaturene som hører til er også veldig gode! Bra utseende i tillegg! Men det kommer jo alltids ann på bruk. Exo terra egner seg dessverre ikke supert til regnskogsterra da det er for mye lufting i Exo terra og det nesten ikke blir luftfuktigheten. Ellers er de kjempebra!
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Erfaringer med Exo Terra "Screen-terra" | Sponnich | Terrarier | 14 | 21-01-2010 07:19 |