| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
Alder: 18
|
Er på leting etter en plass og få kjøpt exoterra sine bakgrunner. Størrelsen jeg leter etter er 90x45x45, uten at jeg klarer og finne dette noen plass!
Noen som vet om det i det hele tatt er mulig og få kjøpt kun bakgrunn? Planen var og hule ut spor til varmekabel i ''bakgrunn'' og bruke isopor bakgrunnen som bunnsubstrat.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Hvorfor bruke ExoTerra sine ? Ikke er de pene eller noenting
![]() Lag deg heller en ny, enten det er av korkbark, Xaxim, Xiam, kokos eller byggskum/torv osv, osv - alt er penere enn den originale..
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Bakgrunnen jeg er ute etter skal males i samme farge som bakgrunnen jeg lager, men ettersom exo terra sine bakgrunner allerede har utforminger og ugjevnheter tenkte jeg og bruke det som bunnsubstrat. Det er en del detaljer også på dem, så regner med det kan bli seende greit ut
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2011
Sted: I nord-norge
|
Her er en del bakgrunner som sikkert kan brukes;
http://www.webzoo.no/default.pl?showPage=914 Får sikkert bestilt disse inn hos dyrebutikker å. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Skal høre om dyrebutikken kan få bestilt inn exoterra sine bakgrunner ![]() Tips mottas ellers med takk!
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 28
|
Ebay. Jeg kjøpte to i den størrelsen, kom på ca 800 kr med frakt.
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Ny bakgrunn i exo terra 60x45 | anders86 | Arbeidslogg | 3 | 10-09-2011 13:50 |
| Hvor mye tåler huden deres? Mtp. bakgrunn, terrarie | mandarin | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 3 | 17-05-2009 21:23 |
| Ny terra bakgrunn | Tokay | Terrarier | 2 | 24-04-2009 21:32 |
| bakgrunn til terra | findus | Terrarier | 2 | 04-10-2008 13:19 |
| Terra bakgrunn | Markmusen | Utstyr | 2 | 29-07-2008 12:41 |