| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nå er jeg drittlei av endeløs leting etter noe så enkelt som dette. Finner det bare ikke! ![]() Er det noen som kan peke meg i rett retning her? Ser etter små plast beholdere som er gjennomsiktig eller i det minste med gjennomsiktig lokk. Fra 3-10 cm i diameter hadde vært greit. Helst 3-5 cm. Høyde: 2-5 cm. Fasongen er ikke viktig, men rund er best Skjønner ikke at jeg skal ha så store problemer med å finne dette her Trenger noe litt rimelig da jeg har planer om å kjøpe kanskje et par 100. Da blir liksom 5 kr boxen litt mye. Jeg er evig takknemlig til den/de som kommer med gode forslag/tips! I beg you!!
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Bergen
|
Har du prøvd på Binders...?
Eller rettere sagt, tror det har skiftet navn nå, men het det før. Vet de har hatt mye slikt før, og tol en billig penge for større kvanta.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
For eksempel Storcash har små gjennomsiktige firkantede bokser på 0,5 liter, 50 stykker til ca 60 kr. Men man har nødt til å være næringsdrivende for å kjøpe der.
Rema 1000 og Coop (blant annet Coop Obs) har små runde gjennomsiktige bokser på ca 0,35 liter. 10 stykker til 20-30kr
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Rogaland
Alder: 30
|
Sjekk ut thespidershop.
De har sånne tubs som du leter etter og gir rabatt ved kjøp av 100 eller mer. Kjapp levering. Når jeg har bestilt varer derfra, har jeg fått varene rett i postkassen etter noen få dager.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Jeg handler slikt på www.ebay.co.uk
Søk på feks: plastic jars, clear pots, containers..osv.... Har alltid funnet det jeg trenger.... Og til meget bra priser.....
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Takk for alle forslag. Visste ikke at thespidershop var oppe igjen etter flyttingen fra lokale så tror det er der jeg kommer til å kjøpe fra
PS: Bare å fortsette å komme med forslag! Det skal jeg gjøre selv om jeg kommer over noe bra!
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
Alder: 18
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Dressing bokser du får med pizzaer? Stikk på ei pizza kjappe og spør om du kan få noen eller kjøpe noen
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Rakk akkurat ikke plantasjen -.- Kom der kl 1800 ...
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| plast terrarium | mantris | Terrarier | 4 | 19-09-2011 17:46 |
| Plast sparkel fra Biltema? | Robban | Utstyr | 4 | 10-09-2008 23:19 |