| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2009
Sted: Fredrikstad
Alder: 23
|
Kjøpte meg noen nye lys for jeg gidder ikke batteri lykter lenger.
Så dette er en liten video av de/den " title="Tarantula light setup - YouTube" target="_blank">Tarantula light setup - YouTube Led lys som ikke blir blod varme Link http://www.clasohlson.no/Product/Pro...x?id=148882130 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
|
Så bra ut det
, Har lurt litt på di selv faktisk til noen prosjekter ^^ Beggyner bli en del av di hehe!Men Det blå lyset ingen som vet om det kan være skadeligt for reptiler? Lurte litt på og bruke som ''måne''lys men leste en gang at noen blå lys kan rett og slett gjøre aggamer og geckoer blinde :S |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2010
Sted: Stavanger
Alder: 32
|
Det som kan være litt drit med sånne blå nattlys er at de tiltrekker insekter utenfra om natta.
Om morgenen var plutselig vannskåla full av små fluer. Ikke kritisk men irriterende bare..
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2010
Sted: Norge
Alder: 25
|
brukte sånn som nattlys i akvariet mitt å der funka det veldig bra. Men har .but for hvitt lys i det hjemmelaget terra jeg har.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Sted: Jeg bor i Møre og romsdalen
Alder: 19
|
Men er disse listene god kvalitet på?
![]() Tåler de litt risting, juling og litt fuktige omgivelser ? ![]() Kan man kobble opp flere lister til samme fjernkontroll, alltså kjøpe ekstra lys lister? Trenger sikkert 6stk eller mer hehe. ![]() Noen som har noe erfaringer med disse lys listene fordi de virket perfekte til det jeg trenger de til. Skal kobbles i båten for og få litt tøffe lys rund inni. Men båten er ute hele sommern og inne på vintern. Så vet ikke om de tåler slik behandling. Men de vil være godt skjermet der de blir montert ![]() Får nok ta meg en tur opp på Clas
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Du kan koble til 8 stk etterhverandre, i en "kabel", Men skal du ha flere kabler til forskjellige bur som har avstand til hverandre må du kjøpe et flere kit å koble de sammen. Det er 3M teip på de jeg kjøpte å de kan bøyes og er i vakum så å si. De har tykk gjennomsiktig gummi rundt hele stripa.
![]()
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
|
LED-list, RGB - Biltema et ant kitt! Kjenner en som bruker det bak tv'en sin veldig bra det au!
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Sted: Jeg bor i Møre og romsdalen
Alder: 19
|
Takker men jeg var på clas i dag og kikket på dem og han sa du kunne kobble mange etter verandre og at de ville tåle og bli montert i båt...
![]() Får se hva det blir til hehe |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Ja du kan koble 8 etterhverandre står det på pakka. kan sikkert strekke den grensa litt å men vet ikke hvordan det blir med lys styrken da.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2011
Sted: Rogaland
Alder: 24
|
Tøft, skal teste den fra biltema så kan jeg gi tilbakemelding.
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||