"

Reptilfreaks.no > Terrarier og vivarier > Terrarier Clas Ohlson lys. Fjernstyrt.

Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 20-09-2011, 23:08   #1
Reptilfreak

Thommas88 sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Sted: Fredrikstad
Alder: 23
Meldinger: 227
Standard Clas Ohlson lys. Fjernstyrt.

Kjøpte meg noen nye lys for jeg gidder ikke batteri lykter lenger.
Så dette er en liten video av de/den
" title="Tarantula light setup - YouTube" target="_blank">Tarantula light setup - YouTube

Led lys som ikke blir blod varme

Link http://www.clasohlson.no/Product/Pro...x?id=148882130
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 21-09-2011, 00:21   #2
Reptilfreak

Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
Meldinger: 351
Standard

Så bra ut det, Har lurt litt på di selv faktisk til noen prosjekter ^^ Beggyner bli en del av di hehe!

Men Det blå lyset ingen som vet om det kan være skadeligt for reptiler? Lurte litt på og bruke som ''måne''lys men leste en gang at noen blå lys kan rett og slett gjøre aggamer og geckoer blinde :S
Sokken91 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 21-09-2011, 00:51   #3
Reptilfreak

jungeljens sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Sted: Stavanger
Alder: 32
Meldinger: 106
Standard

Det som kan være litt drit med sånne blå nattlys er at de tiltrekker insekter utenfra om natta.

Om morgenen var plutselig vannskåla full av små fluer. Ikke kritisk men irriterende bare..
jungeljens er offline  
Svar med sitat
Gammel 21-09-2011, 08:04   #4
Reptilfreak

anders86 sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Sted: Norge
Alder: 25
Meldinger: 274
Standard

brukte sånn som nattlys i akvariet mitt å der funka det veldig bra. Men har .but for hvitt lys i det hjemmelaget terra jeg har.
anders86 er offline  
Svar med sitat
Gammel 21-09-2011, 09:58   #5
Reptilfreak

Sindre93 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Sted: Jeg bor i Møre og romsdalen
Alder: 19
Meldinger: 209
Talking Kansje litt OFF TOPIC

Men er disse listene god kvalitet på?

Tåler de litt risting, juling og litt fuktige omgivelser ?

Kan man kobble opp flere lister til samme fjernkontroll, alltså kjøpe ekstra lys lister? Trenger sikkert 6stk eller mer hehe.

Noen som har noe erfaringer med disse lys listene fordi de virket perfekte til det jeg trenger de til.

Skal kobbles i båten for og få litt tøffe lys rund inni. Men båten er ute hele sommern og inne på vintern. Så vet ikke om de tåler slik behandling.

Men de vil være godt skjermet der de blir montert

Får nok ta meg en tur opp på Clas
Sindre93 er offline  
Svar med sitat
Gammel 21-09-2011, 14:05   #6
Reptilfreak

Thommas88 sin avatar

Standard

Du kan koble til 8 stk etterhverandre, i en "kabel", Men skal du ha flere kabler til forskjellige bur som har avstand til hverandre må du kjøpe et flere kit å koble de sammen. Det er 3M teip på de jeg kjøpte å de kan bøyes og er i vakum så å si. De har tykk gjennomsiktig gummi rundt hele stripa.

Svar med sitat
Gammel 21-09-2011, 20:17   #7
Reptilfreak

Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
Meldinger: 351
Standard

LED-list, RGB - Biltema et ant kitt! Kjenner en som bruker det bak tv'en sin veldig bra det au!
Sokken91 er offline  
Svar med sitat
Gammel 21-09-2011, 21:05   #8
Reptilfreak

Sindre93 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Sted: Jeg bor i Møre og romsdalen
Alder: 19
Meldinger: 209
Talking Var på Clas i dag

Takker men jeg var på clas i dag og kikket på dem og han sa du kunne kobble mange etter verandre og at de ville tåle og bli montert i båt...

Får se hva det blir til hehe
Sindre93 er offline  
Svar med sitat
Gammel 21-09-2011, 23:21   #9
Reptilfreak

Thommas88 sin avatar

Standard

Ja du kan koble 8 etterhverandre står det på pakka. kan sikkert strekke den grensa litt å men vet ikke hvordan det blir med lys styrken da.
Svar med sitat
Gammel 22-09-2011, 01:32   #10
Reptilfreak

Medlem siden: Jul 2011
Sted: Rogaland
Alder: 24
Meldinger: 63
Standard

Tøft, skal teste den fra biltema så kan jeg gi tilbakemelding.
Magnetbånd er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Kjekt lys fra Clas Olson Thommas88 Taranteller 13 17-01-2010 15:38

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 16:58.