| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sverige.
Sier vi i allefall...
|
Hei!
Hvor er det dere skaffer sand? Ren og fin sand uten hverken kjemikalier, glass eller andre urenheter? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 24
|
Jeg har brukt biltema sand, den som kan brukes i akvarier:
Sand - Biltema Myk og god sand som støver minimalt (trenger ikke skylle den før man tar den oppi akvariet en gang). |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sverige.
Sier vi i allefall...
|
Freddy90: Joda, vet forsåvidt at de har det på dyrebutikker, problemet er at det koster skjorta for bare en liten neve
Ville: Se der ja! Der var det mere den prisklassen jeg tenkte på Takk for svar! Da bærer færden til biltema
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
Rådasand som jeg kjøpte i dyrebutikk var omtrent i samme prisklasse som biltema sand (50-100 kr for 25 kg). Men biltema sand funker sikkert det også.
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
|
Sitat:
Jeg har en fin en med rådasand! Kjøpte en 25kg her i byen å tenkte jeg skulle ta den med på bussen hjem... slik og forferdelig som det var... Sekken revnet på bussen haha!Så mitt tips! Ikke ta det på bussen!
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 24
|
Jeg syns biltemasanden er litt penere enn rådasanden. Jevnere farge på kornene, men det blir jo smak og behag.
Husk å ta den groveste dersom du tar biltemasand. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Silkeape? Hvor kan jeg få kjøpt det? | Bredo | Startgropen | 8 | 18-05-2011 17:39 |
| Hvor får man kjøpt en skjegg agam? | Nicolay15 | Slanger, øgler og skilpadder | 2 | 11-10-2009 14:37 |
| hvor kan jeg få kjøpt biller osv | wez | Andre insekter | 5 | 03-08-2008 01:45 |
| hvor får man kjøpt ogler og sån | mbv | Småprat | 6 | 31-03-2008 20:43 |
| hvor får jeg kjøpt ? | s9gl | Terrarier | 9 | 18-06-2007 19:53 |