| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 15
|
hei jeg har fått mugg i terrariumet mitt å jeg har akurat får pinnedyr unger hjelp
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
fjern det da
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
|
Hvordan mugg er det? Bilde kunne vært ganske hjelpsomt. Er det soppmugg kan du dra det av eller vaske det av med F.eks sprit. Er det fuktmugg kan du ta en malepensel (som så klart ikke er brukt) dyppe den i vann og presse over mugget. Dette gjør du vær dag. Bedre lufting kan også hjelpe
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 15
|
hei kan jeg sete inn dyr dra den norske natur får at de skal spise muggen
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Jaja. Bare pass på at det ikke er rovdyr som løpebiller eller skolopendere. Skrukketroll og springhaler er konge å ha !
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| hjelp jeg har fått mugg i boksen til kakelakene mine | david gabrielsen | Fôrdyr | 10 | 28-04-2010 21:20 |
| mugg? | Annadesu | Taranteller | 1 | 03-01-2010 20:33 |
| Hjelp, om det er mugg? | Halli | Taranteller | 1 | 22-01-2008 21:01 |
| Mugg på sirissmat...hjelp? | Miroxx | Småprat | 2 | 14-02-2007 16:55 |
| Hjelp! Jeg har fått mugg i det ene terrariet!!! | Chixz | Terrarier | 8 | 30-05-2006 19:27 |