| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Jeg skal skaffe meg noen små helglass terrarier på 30*30*30 cm.
Jeg har sett på terrarier fra Exotic Life, men de som leveres uten bakgrunn har en stygg lufterist foran. Vet noen om det går an å skaffe de terrariene uten lufterist foran, uten bakgrunn? (jeg gidder ikke betale mye ekstra for en bakgrunn jeg ikke har brukt for...) Med bakgrunn: Uten bakgrunn:
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
|
Det koster jo bare 160 kr mer. Det er jo ikke store summen det er snakk om. Og da kan du jo bare trøste deg med at du betalte 160 kr for et finere terrariet
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Sitat:
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 24
|
Det er jo forskjellige terrarietyper, det ene er helglass og det andre er ramme. Da må du regne med prisforskjell.
Wromak har billige helglassterra. Imazo har pene rammeterrarier, som ligner på rammeterraene fra Exotic Life. Her kan du velge om du vil ha med eller uten bakgrunn. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 24
|
Har ikke sjekket hvilke størrelser de har selv. Dog er imazoterrarier dyre, så spørs om det uansett hadde blitt billigere med å kjøpe med bakgrunn fra exotic life og heller fjerne bakgrunnen.
Helglass fra wromak finnes i alle fall i små størrelser. |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Øvre Romerike.
Alder: 28
|
Gå inn på www.webzoo.no . De har masse forskjellige helglass terraer til fornuftig pris
. Har handlet mye av dem og har bare gode erfaringer! Sitat:
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Terrarium på pc | mantris | Terrarier | 4 | 28-03-2011 23:09 |
| Øgler terrarium | sobe | Slanger, øgler og skilpadder | 1 | 09-01-2011 18:03 |
| Hva kan man ha i et Terrarium? | Jon M | Terrarier | 5 | 01-04-2008 07:26 |
| Helglass akvarie til skjeggagam mål: 100x40x50 går det? | magnus85 | Terrarier | 6 | 28-05-2007 17:08 |
| TRE-I-ETT TERRARIUM | troia | Terrarier | 20 | 27-01-2007 21:34 |