| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 24
|
Har bygget eit terra for vannagamer så tenkte og legge ut noen bilder og høre va dere syns.
Starten: 210cm høyt 125cm bredt 75cm dypt. Bygget et litt solid platå som akvarie ska stå i og skjært ut for akvarie Lampene montert Bygget en luke som eg kan skyve inn og ut i fronten begynner og bli noe isoporen, men ble ikkje helt slik, rev av alle di "klompene" på veggene og risset inn spor med murer skjei ferdig med fliselimen Malte på en slags membran før eg malte di fargene som skulle vær ferdig malt, bare et nærbilde. tatt på tapet for og gjer det "stuevennlig" begynnt litt på lukene da var det så og si ferdig, fått på noen handtak og fått det hjem i stua og fått innreda det litt oppi akvariet Der har du Costa og her e Plenty |
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Takk for det
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Rogaland (Karmøy)
Alder: 15
|
Jøss det ble et bra terra
Hvor lang tid brukte du på å lage det?
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Det var et utrolig fint terra! Vannagamer er fete!
Digget hvordan du gjorde det med akvariet
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Tusen takk
![]() shadow : brukte ca 3 mnd, men var holdt bare på i helgene så totalt i dager kansje 7-10 dager. Christoffer: blei veldig fornøyd med akvarie delen, skulle bare vert større men kan modifiseres
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Du skal vel ha mer vann i den?
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
ja men må vente til vannagamene blir større, kan drukne i høy vannstand når di er så små
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Åja, de er så små altså
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Jepp
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Vannagam | dragoon88 | Mine Herptiler | 48 | 20-05-2011 13:47 |
| Øgler Vannagam | Kaia | Slanger, øgler og skilpadder | 3 | 02-09-2009 22:31 |
| HOME dokumentarfilm | CamStatic | Småprat | 0 | 11-06-2009 18:12 |
| Poecilotheria rufilata - New Home | rioth | Taranteller | 4 | 10-06-2007 22:43 |
| Gr¯nn VannAgam | Sid | Agamer | 1 | 03-01-2004 17:00 |