| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Spydeberg
Alder: 26
|
Hei.
Jeg har nylig flyttet grunnet oppussing i leiligheten min. Der jeg bor har jeg lagt merke hvor jævlig det rister når sentrifuga er i gang. Jeg har 2 t's som graver ut av en annen verden og jeg har fått helt hetta for ras når vaskemaskinen er i gang. Noe god måte og fjerne vibrasjoner? Gummi propper under etc? Eller er det bare jeg som noier uten grunn? Rister ikke mye, men noe er det nok. Nok til at det klirrer i glassene i skapet de står på. Så klart vurdert og bytte plass, men kun der de står jeg slipper og tenke på dagslys etc. Noen ideer? Typed on my phone... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Drammen
|
Er vaskemaskinen i vater ?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Molde
Alder: 19
|
Clas Ohlson og Biltema har dempematter som er beregnet på subwoofere..kanskje disse kan ha en god effekt på vaskemaskiner også?
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2010
Sted: Akershus
Alder: 32
|
Det kan også hjelpe i tillegg til dempeknotter under beina, å legge under en hobbyplate som er like stor som vaskemaskinen. Der hjelper litt hos meg.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Står allerede på store gummiknotter. Ble satt opp av folka som leverte den etter hva jeg vet. Men og prøve en sånn matte er vel ikke dumt. Bor hos tante om dagen, og hu er rimelig flink til og vaske et eller annet hele tiden
takk for gode tips
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Hordaland
Alder: 31
|
Hihi, her er d bare ei sund klesklipe som er presset under på ene siden, så maskina ikke hopper bortover
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Hehe. Er sikkert mye fine løsninger på vaskemaskinen hos noen
Alt er i vater og står på det den skal stå på. Sikker dårlig gulv arbeid når det bygget regner jeg med. Skal ta med meg noe avlastningsmatter hjem fra jobb. Alltid noen små kapp biter til overs prøve og legge under terrariet i første omgang og se om det funker. Vil ikke stresse de små, så noe må jeg gjøre..
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| terrarie, vibrasjon |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Fjerning av gjemmested til G. Rosea | Kable | Taranteller og skorpioner | 43 | 21-06-2011 10:18 |
| Skorpion, høy lyd og vibrasjoner | mviken | Skorpioner | 7 | 15-01-2010 13:42 |
| Lurte på noe jeg angående lyd og vibrasjoner rundt en skorp | InFlamE | Skorpioner | 7 | 12-03-2007 16:12 |