"

Reptilfreaks.no > Terrarier og vivarier > Terrarier sentrifuge noia.. fjerning av vibrasjoner

Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 15-06-2011, 13:06   #1
Reptilfreak

beroys sin avatar

Medlem siden: May 2011
Sted: Spydeberg
Alder: 26
Meldinger: 50
Standard sentrifuge noia.. fjerning av vibrasjoner

Hei.

Jeg har nylig flyttet grunnet oppussing i leiligheten min. Der jeg bor har jeg lagt merke hvor jævlig det rister når sentrifuga er i gang.
Jeg har 2 t's som graver ut av en annen verden og jeg har fått helt hetta for ras når vaskemaskinen er i gang.

Noe god måte og fjerne vibrasjoner? Gummi propper under etc?
Eller er det bare jeg som noier uten grunn? Rister ikke mye, men noe er det nok. Nok til at det klirrer i glassene i skapet de står på. Så klart vurdert og bytte plass, men kun der de står jeg slipper og tenke på dagslys etc.

Noen ideer?

Typed on my phone...
beroys er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 15-06-2011, 14:42   #2
Reptilfreak

hewlet sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sted: Drammen
Meldinger: 458
Standard

Er vaskemaskinen i vater ?
hewlet er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 15-06-2011, 14:48   #3
Reptilfreak

Gregoris sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Sted: Molde
Alder: 19
Meldinger: 466
Standard

Clas Ohlson og Biltema har dempematter som er beregnet på subwoofere..kanskje disse kan ha en god effekt på vaskemaskiner også?
Svar med sitat
Gammel 15-06-2011, 14:55   #4
Reptilfreak

kattja sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Sted: Akershus
Alder: 32
Meldinger: 191
Standard

Det kan også hjelpe i tillegg til dempeknotter under beina, å legge under en hobbyplate som er like stor som vaskemaskinen. Der hjelper litt hos meg.
kattja er offline  
Svar med sitat
Gammel 15-06-2011, 15:10   #5
Reptilfreak

beroys sin avatar

Standard

Står allerede på store gummiknotter. Ble satt opp av folka som leverte den etter hva jeg vet. Men og prøve en sånn matte er vel ikke dumt. Bor hos tante om dagen, og hu er rimelig flink til og vaske et eller annet hele tiden irriterende for tellane også vil jeg tru ja..
takk for gode tips
beroys er offline  
Svar med sitat
Gammel 15-06-2011, 15:13   #6
Reptilfreak

beroys sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av hewlet Vis post
Er vaskemaskinen i vater ?

Regner med det siden det står i tårn med tørke trommel. Men skal sjekke dette også. Kan jo ikke stole på alle "fag folk" om dagen
beroys er offline  
Svar med sitat
Gammel 15-06-2011, 17:58   #7
Reptilfreak

ilder-lady sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Sted: Hordaland
Alder: 31
Meldinger: 653
Standard

Hihi, her er d bare ei sund klesklipe som er presset under på ene siden, så maskina ikke hopper bortover
Svar med sitat
Gammel 16-06-2011, 09:08   #8
Reptilfreak

beroys sin avatar

Standard

Hehe. Er sikkert mye fine løsninger på vaskemaskinen hos noen
Alt er i vater og står på det den skal stå på. Sikker dårlig gulv arbeid når det bygget regner jeg med. Skal ta med meg noe avlastningsmatter hjem fra jobb. Alltid noen små kapp biter til overs prøve og legge under terrariet i første omgang og se om det funker. Vil ikke stresse de små, så noe må jeg gjøre..
beroys er offline  
Svar med sitat
Svar

Emner
terrarie, vibrasjon

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Fjerning av gjemmested til G. Rosea Kable Taranteller og skorpioner 43 21-06-2011 10:18
Skorpion, høy lyd og vibrasjoner mviken Skorpioner 7 15-01-2010 13:42
Lurte på noe jeg angående lyd og vibrasjoner rundt en skorp InFlamE Skorpioner 7 12-03-2007 16:12

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 16:53.