| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Rogaland
Alder: 18
|
Hei jeg har et 70liter akvarium ståendes og jeg lurte på om det går an og modifisere detta om til et terrarium?
![]() føler på meg det kunne vært mulig! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Sted: Nordland
|
Ja, det går
jeg hadde et 350 l akvarium til min Boa Cc, det fungerte kjempefint.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2010
Sted: Norge
Alder: 25
|
det er fult mulig
akkurat gjort det samme selv med et 60l akvarie skjærte bare ut front glasset å sendte dette til kapping hos glassmester, kjøpte u lister hos glassmester som passet mm størrelsen på glasset, dette kom på 350kr ca.kjøpte armert fluenetting på jernia til 69kr kappet til hjørnelister å festet netting, listene hadde jeg liggende, malte med svart akrylmaling så det ser litt bedre ut kan poste ferdig bilde i morra håper dette hjalp deg på vei ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Rogaland
|
konge!
ja vis gjerne ferdig bilde! ![]() da får nok jeg også komme igang med å modifisere akvariumet mitt!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
sånn vart det ferdig da. bare vannskåla som ikke er på plass.
lagde til lufting på fronten og brukte samme netting der også. foreløpig er det armaturet til akvariet som er lys, men skal skiftes til et exo terra armatur. ![]()
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Molde
Alder: 19
|
Ikke noe å si på effektiviteten her!
Ser meget bra ut, leoser som skal bo der?
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
takk for det
ja bor ei på 6-7 uker der i påvente at henne skal bli stor nok til å gå med de andre 2 huene mine
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2011
Sted: Bergen
|
Jeg har vært på jakt etter armert fluenetting nå en stund.. Var på jernia men de hadde tydlighvis aldri hørt om det :S
Vet du om noe annet sted jeg kan få tak i armert fluenett? Og om det kanskje kan hete noe annet?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hva kan man ha i et akvarium? | Sebastian | Terrarier | 18 | 20-02-2012 15:10 |
| Triops i akvarium. | reptil matti | Andre virvelløse dyr | 3 | 26-03-2011 02:38 |
| Akvarium fester til terrarium | Sour | Terrarieutstyr | 3 | 17-01-2010 19:06 |
| Rengjøring av Akvarium\Terrarium | jarex | Terrarier | 5 | 09-07-2008 16:19 |
| Selvbygging av terrarium/akvarium. | Halgeir | Terrarier | 2 | 28-10-2006 08:59 |