| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2009
|
Noen som vet hvor man får kjøpt lister til 4mm glass?
Prøvde terrariehobby.no, men det ser ikke ut som det er noe nettbutikk på den siden lenger..? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
siden har nok blit midlertidig lagt ned pga noen data problemer så vidt jeg vet.. men de kommer nok sterkere tilbake, men jeg vet ikke når..
når det kommer til hvor du kan bestille lister, så husker jeg ikke hva siden het, men var en svensk side som hadde mye slikt.. sikkert noen andre her inne som husker..
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Disse pleier og , men er midlertidig utsolgt.
Terrarier - Tropikhuset Ellers se hvem som har vært utstillere på endel svenske messer, flesteparten av de har, og sender mot forhåndsbetalning.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
din lokal dyrebutikk kan bestille dette fra Imazo - husk forskjellig dybde på list oppe og nede..
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2011
Sted: Rogaland
Alder: 19
|
Finnes det slike lister med bare ett spor? Jeg skal lage meg et terrarie og det blir nok for smalt til å ha to skyvedører.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Akvarieudstyr.dk har også lister til terrarier.. Sender til Norge gjør de også.
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| hvor mye bygger skyvedørslister? | Tony | Prosjektspørsmål | 8 | 29-10-2009 22:14 |
| spm angående skyvedørslister:) | mariee | Prosjektspørsmål | 2 | 18-08-2009 21:52 |