| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2006
Sted: pluto
|
En ting jeg lurer på. Så en fyr på youtube som lagde bakgrunn av ispor. Brukte silikon å jord opppå .
Jeg vet at når isopor er mye borti vann kan det bli ødelagt. Bli gul eller noe ligende. Er det noen der ute som har laga noe ligene som bruker det til regnskogterrarium. Ikke ørken eller noe ligenden men regnskog. Å fått det til å bli bra uten skader?`?? Hvis dette er en dårlig ide. Hva annet kan jeg bruke? Holde på å lage et stort regnskog terrarium til mine 2 herlige crested geckos MVh Zpider
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 24
|
Du kan bruke isopor ja, men du må behandle det så det blir vanntett.
Søk på hvordan akvariefolk gjør det, du kan bruke samme fremgangsmåte
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
jeg bruker også isopor. men alt som er i kontakt med vann eller "regn" er silikon på. så har jeg silikonert rundt kantene når jeg fester den til terrariet.. ene terrariumet jeg har gjort dette med har stått slik i godt over 1 år hvertfall uten tegn på fukt på isoporen. (ser den fra bakgrunnen)
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2006
Sted: pluto
|
takk for svar
Har laga et allerede men vet ikke om jeg ska bruke den i mitt terrarium eller ikke. Får goggle litt mer SKulle bare se åssen dere gjorde det eller ikke Får goggle litt mer før jeg gjør noe som helst med bakgrunnen sitte den inn i terrariumet osv
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||