"

Reptilfreaks.no > Terrarier og vivarier > Terrarier Dusk.se - Viktig! Leses av alle

Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 30-03-2011, 22:39   #1
Reptilfreak

Medlem siden: May 2005
Sted: Hgsd
Meldinger: 15
Standard Dusk.se - Viktig! Leses av alle

Advarer herved samtlige mot handel hos dusk.se, samt legger ved en link: DUSK.SE - DUSK TROPIC - ORDER NEVER ARRIVED - 2011 - Plantes carnivores - Blog pépinières Karnivores
Bullfrog er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 30-03-2011, 23:13   #2
Reptilfreak

Reptilicious sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Sted: Rogaland
Alder: 26
Meldinger: 622
Blog Entries: 2
Standard

Kan også nevne www.reptilekeeping.co.uk - Bestilte og betalte (rundt 1000 norske) 27. Januar.
Hadde god kontakt med eieren av siden på mail før bestilling, flere mail, men etter betaling var skjedd hørte jeg aldri noe fra han..
Svar med sitat
Gammel 17-10-2011, 18:11   #3
Reptilfreak

shelob sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
Meldinger: 1,651
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (2)
Standard

Jeg burde ha lest denne siden før 12 september skjønner jeg.
Kjøpte varer der for over 1500kr den dagen og har ikke mottatt noen pakke.
Har sendt 3 mail til de og de har ikke svart. Ikke fått noe trackingnummer sjølsagt så har ingen mulighet å se hvor pakka eventuelt er.
shelob er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 17-10-2011, 19:44   #4
Reptilfreak

Medlem siden: Aug 2011
Sted: Oslo
Meldinger: 229
Standard

Veldig bra advarsel! Har forsøkt å bestille der uten å få svar, og nå er jeg nesten glad for det.
tsrebel er offline  
Svar med sitat
Gammel 18-10-2011, 00:03   #5
Reptilfreak

Sindre93 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Sted: Jeg bor i Møre og romsdalen
Alder: 19
Meldinger: 209
Lightbulb FLAGG

Denne burde flagges eller ka det no heter som Veldig viktig. så den havner på toppen i forumet. Men tror nok admins skjønner hva jeg mener,

Om dette ikke er gjort allerede Om det er gjort så Supert...

Burde legge inn flere sider som er dårlige, siden's navn (link) pluss hva som gjør dem dårlig.
Sindre93 er offline  
Svar med sitat
Gammel 18-10-2011, 10:03   #6
Reptilfreak

shelob sin avatar

Standard

Jeg burde vel presisere at det er www.reptilekeeping.co.uk jeg handlet hos.
Jeg betalte via Google checkout, skrev mail til de i går, og de skal kontakte www.reptilekeeping.co.uk.
Håper Google får orden på dette.
shelob er offline  
Svar med sitat
Gammel 18-10-2011, 10:26   #7
Reptilfreak

Reptilicious sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Sted: Rogaland
Alder: 26
Meldinger: 622
Blog Entries: 2
Standard

Jeg betalte via paypal. De skulle også sjekke opp i det. Etter en tid fikk jeg beskjed om at de hadde vært i kontakt med eier av butikk som skulle ordne opp, og at kontakt mellom meg og eier burde gjenopptas. Så jeg sendte ny mail i god tro, uten å få svar igjen. Sende ny mail til paypal som jeg enda ikke har fått svar på, og tviler på at jeg ser noe av pengene igjen..
Svar med sitat
Gammel 01-11-2011, 09:55   #8
Reptilfreak

shelob sin avatar

Standard

oppdatering.
Google checkout var det veldig lurt å handle via. jeg kontaktet dem på mail, jeg ba da om å få orderen tilsendt. De kontaktet selger /www.reptilekeeping.co.uk . Selger tok ikke kontakt med google checkout, de spurte da meg om jeg ville ha pengene tilbake, jeg sa da ja. Pengene var på konto i går.

Rene tyveri-opplegg fra www.reptilekeeping.co.uk , men google checkout er jeg meget fornøyd med.

Advarsel ALDRI handl på www.reptilekeeping.co.uk
shelob er offline  
Svar med sitat
Gammel 01-11-2011, 15:10   #9
Reptilfreak

Medlem siden: Aug 2011
Sted: Oslo
Meldinger: 229
Standard

Jeg endte med å bestille fra Dusk.se. De sender faktura med pakken, så om du ikke mottar noen pakke betaler du heller ikke. Jeg fikk varene jeg bestilte uten problem.
tsrebel er offline  
Svar med sitat
Gammel 01-11-2011, 17:01   #10
Reptilfreak

Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
Meldinger: 351
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av tsrebel Vis post
Jeg endte med å bestille fra Dusk.se. De sender faktura med pakken, så om du ikke mottar noen pakke betaler du heller ikke. Jeg fikk varene jeg bestilte uten problem.
Hvordan ligger frakt prisen ann ? Tenkte handle noen lianer og et exo terra sett
Sokken91 er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Hva er viktig når det gjelder spiderlings? Kraissy144 Taranteller 11 06-05-2010 15:06
Info VIKTIG! Chimaira Buchhandlung Hacket.. Frogger INFORMASJON 1 05-05-2010 12:29
Derfor er det viktig... Viridovipera Helse og sykdommer hos reptiler 6 30-12-2007 00:37
VIKTIG VIKTIG!!! reptilfrelst Småprat 17 13-06-2007 17:45
VIKTIG! LES DETTE - BREV FRA NHF TIL MATTILSYNET! Varanen69 Lover og regler 2 02-11-2004 22:19

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 16:49.