"

Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 26-03-2011, 01:44   #1
Reptilfreak

Medlem siden: Feb 2011
Sted: Trondheim
Alder: 19
Meldinger: 65
Question gressmatte til leo ?

jeg lurer på om noen har erfarin med gressmatte til leoser?? sett mange som har dette, men er ganske usikker når det kommer dit. har ikke skaffet meg leo enda min vil være 100% sikker på alt før jeg får begår min første forbrytelse hehe

Vil helst ikke ha noen diskusjon om at sand er bra eller at det er dårlig. ganske lei av det nå
emrix er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 26-03-2011, 07:18   #2
Reptilfreak

tannkrem sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
Alder: 23
Meldinger: 377
Standard

Det fungerer helt optimalt det egentlig. Det er lett og holde rent, og du trenger ikke bekymre deg for at dyret spiser opp beddingen. Du kan også dele den opp så du kan ta inn og ut fliser du vet blir mye møkkete hvis du f.eks har masse ting og tang inni der. Men personlig synes jeg det ser helt jævli ut. Men det er bare meg da
tannkrem er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 26-03-2011, 11:24   #3
Reptilfreak

Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
Standard

Jeg har kunsgressmatte Fungerte toppers til mine leoser
ederlezi er offline  
Svar med sitat
Gammel 26-03-2011, 11:58   #4
Reptilfreak

Iggemamma sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 611
Standard

Unngå matter med løkker på gresset. De fiffige melerte dørmattene på jysk/ clas O er langt bedre, og kan poppes rett i vaskemaskinen. Bruker slike til en landskilpadde. Fjongere enn papir, bedre å gå på enn fliser... men.. og stopper der så jeg ikke lurer oss inn i naturlig debatten igjen.
Svar med sitat
Gammel 26-03-2011, 12:42   #5
Reptilfreak

Standard

Da blir det nokk gust gress av en eller anen form tenker jeg, skal lete litt til jeg finner noe optimalt, må ha alt klart før evt en leos kommer. vil takke alle for svar
emrix er offline  
Svar med sitat
Gammel 26-03-2011, 16:33   #6
Reptilfreak

leo77 sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 1,672
Standard

Brukte også kunstgress matter til leoser i flere år. Enkelt å holde det reint også
leo77 er offline  
Svar med sitat
Gammel 26-03-2011, 16:59   #7
Reptilfreak

Standard

Godt og høre at det er flere som har brukt det, ja er ikke dyrt heller, så kommer nokk til og kjøpe meg en meter, og lage noen matter

men det er 2 forskjellige typer, en tynn og en litt tykkere i plast,
er vel den tynne dere bruker?
emrix er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 16:48.