| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2011
Sted: Trondheim
Alder: 19
|
jeg lurer på om noen har erfarin med gressmatte til leoser?? sett mange som har dette, men er ganske usikker når det kommer dit.
har ikke skaffet meg leo enda min vil være 100% sikker på alt før jeg får begår min første forbrytelse hehe Vil helst ikke ha noen diskusjon om at sand er bra eller at det er dårlig. ganske lei av det nå
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
Alder: 23
|
Det fungerer helt optimalt det egentlig. Det er lett og holde rent, og du trenger ikke bekymre deg for at dyret spiser opp beddingen. Du kan også dele den opp så du kan ta inn og ut fliser du vet blir mye møkkete hvis du f.eks har masse ting og tang inni der. Men personlig synes jeg det ser helt jævli ut. Men det er bare meg da
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
Jeg har kunsgressmatte
Fungerte toppers til mine leoser
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
|
Unngå matter med løkker på gresset. De fiffige melerte dørmattene på jysk/ clas O er langt bedre, og kan poppes rett i vaskemaskinen. Bruker slike til en landskilpadde. Fjongere enn papir, bedre å gå på enn fliser... men.. og stopper der så jeg ikke lurer oss inn i naturlig debatten igjen.
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Brukte også kunstgress matter til leoser i flere år. Enkelt å holde det reint også
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2011
Sted: Trondheim
Alder: 19
|
Godt og høre at det er flere som har brukt det, ja er ikke dyrt heller, så kommer nokk til og kjøpe meg en meter, og lage noen matter
![]() men det er 2 forskjellige typer, en tynn og en litt tykkere i plast, er vel den tynne dere bruker? |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|