| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2010
Sted: Hedmark
|
Heisann.
Jeg har en sumpskilpadde. Jeg hadde en 80L til han men jeg solgte det å nå lever han i en 30L! Jeg skulle egentlig kjøpe meg et som var på Dyrebutikk på nett | iPet.no | Hund Katt Kanin Marsvin Hamster Reptil men de har det ikke der lenger! Og jeg finner ingen på nettet heller som jeg har lyst på. Derfor håper jeg noen her inne har et skilpadde terrarie til salgs! Jeg vil gjerne kjøpe. Jeg synes så synd på skilpadden min som lever i et så lite terrarie/akvarie. Mvh Marianne |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Molde
Alder: 19
|
Hvilken sumpskilpadde har du?
Uansett hvilken, så er 30 liter ALT for lite for en voksen padde. Du trenger ikke noe fancy skilpaddeterrarie. Kjøp et akvarie. FINN.no: Reise, Oppdrag, Torget, Eiendom, Bil, MC, Båt... Repti.net - Your reptile portal
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2010
Sted: Hedmark
|
Jeg har en trekjøl. Ja jeg vet det er alt for lite derfor skulle jeg skaffet et akvarie/terrarie så fort som mulig
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hann søkes | Avicularia | Byttelån av dyr for parring. | 0 | 28-09-2010 20:29 |
| Hanner søkes.. | smørblomst | Byttelån av dyr for parring. | 0 | 20-10-2009 20:18 |
| Hanner søkes | robert | Byttelån av dyr for parring. | 0 | 23-03-2009 23:37 |
| Hanner søkes.. | smørblomst | Byttelån av dyr for parring. | 0 | 06-03-2009 09:14 |
| Tusenben søkes. | _Nagash_ | Myriapoder | 7 | 26-11-2007 20:51 |