| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 15
|
hei fikk takk i en biltema fogger i dag så lurte jeg på om det er mulig å få farga røyk?
det er pinnedyr jeg bruker den til. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Hordaland
Alder: 31
|
Sitat:
...selger undervanns "lyskaster" på dyrebutikker da, om de hadde funket
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Ville som ilder-lady skriver brukt lys til å få farge på "tåken". Eventuelle fargestoffer tviler jeg på vil være sunt for pinnedyrene dine da det fort vil legge seg som belegg på pinnedyrene og plantene du har i terrariet.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
er mulig litt kondittorfarge i vannet vil gi en fin effekt, men jeg vil da anbefalle at du tar veldig mye konditorfarge i foggeren, og ta den på fullt i et tomt terra eller lignende, så passe på at du har en skarp farge så du kan se hvordan det ligger seg til slutt.. gjerne en rød farge.. så har du noe som er hvitt liggende i terra.. ser du noen som helst farge på det etter noen runder med foggeren, så må du sikkert bare ta effektlys, slik som blir nevnt over
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Sted: Rogaland
Alder: 26
|
Sitat:
Fungerer IKKE, den dagen denne tråden ble starta, så testa jeg.. ![]() + Jeg vil tro at til slutt vil du få en seig overflate om noe av det kommer ut..
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 15
|
Hei det har opp stått et problem med foggeren min når den slår seg på så kommer det ikke noe tåke ut av den.
Så vis noen kan hjelpe meg hadde det vert bra. ![]() Bildene er litt uklare har ikke et bra kamera nå for tiden. Her er et bildet av oppsette. ![]() ![]() Her er noen andre bilde jeg slang med. ![]() ![]()
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||