| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 15
|
hei skal lage et nytt terrarium til pinnedyra mine jeg tenkte at vegene skule bare bestå av mygg nett vil det gå eller vil de spise seg gjennom de spiste seg gjennom grå teipen som tettet et hul i det gamle terrariet.
hjørnene er av tre på terrariumet
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Jeg har laget et terra i myggnetting til pinnedyr og det funket fint. Jeg brukte Biltema plast-myggnetting.
Hvis du har alle sidene i terraet i myggnetting vil du slite med å holde det fuktig (hvis det er snakk om arter som krever det fuktig). Terraet vil holde samme luftfuktighet som rommet rundt (ofte ca 40-50/60 %) Hvilke art(er) skal du ha i terraet?
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 15
|
Sitat:
jeg har tenkt å ha et tre golv å to tre veger å ikke minst tre takk tror du det vil funke.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Jeg ville aldri hatt vandrende blader i et myggnetting terra. Vandrende blader er mer kresne på jevn fuktighet, det klarer du ikke å holde i et myggnett terra.
De to andre artene dine krever også høyere fuktighet enn du klarer å holde i et myggnett terra Jeg anbefaler å kjøpe et glassterra.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Små dyr i terrariet! | Seppola89 | Taranteller og skorpioner | 5 | 22-07-2009 20:09 |
| Utstyr underlag i Terrariet | M4RI4NN3 | Slanger, øgler og skilpadder | 10 | 23-03-2009 19:57 |
| Kan terrariet ta fyr? | mandarin | Terrarier | 8 | 11-02-2009 15:39 |
| HVa kan jeg ha i bun i terrariet? | Halli | Taranteller | 7 | 22-12-2007 05:46 |
| Hva kan jeg ha i terrariet??? | Lise_88 | Terrarier | 13 | 11-11-2006 16:48 |