| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansund
Alder: 21
|
Jeg så nettopp noe som kunne ligne en diskusjon om hva som er den beste plassen for å plassere dyra. Noen legger vekt på pryd andre legger vekt på trygghet for dyra, men dette legger jeg meg ikke oppi.
Jeg lurer på hvor dere har plasset terraiene deres?
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
Jeg har dyra mine i stua,og i et annet rom. Det er fordi det er ikke mulig å se terraene våre igjennom vinduene men mindre man kommer på altanen våres,og fordi det er der vi har plass
Ingen jeg ikke kjenner,ikke stoler på eller stoler bare litt på får komme inn her.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Jeg kan fortelle at i sist uke og før den tid så befant det største terraet seg på kjøkkenet og det var det det eneste vi hadde av terra. Nå er det vannskade i leiligheta så nå er det som nå er 3 terraer bært inn på soverommet med låst dør ettersom det er arbeidsfolk der dag inn og dag ut. Når de er dratt og leiligheta fiksa blir det en annen sak å plassere alle disse.
Vi liker å ha de som pryd da vi bor i 3. etg. med 0 innsikt fra noen som helst, og vi er folk med angst = lite folk innom, evt kun familie, men det er også relativ sjeldent. Så her er alle dyr helt trygge! ![]() hehe ble inviklet svar dette, men om noen uker så blir det nok mye lettere å være mer presis
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Sted: Telemark
|
Vi har en tarantell i stua, og de resterende terrariene på soverommet. Gleder meg virkelig til vi kjøper oss ny leilighet, SKAL ha et dyrerom!!
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2010
Sted: Norge
Alder: 25
|
leosen står i hjørnet ved sofan, å skilpadda er i akvariet ved spisestuen, dette er i 2 etasje, så ingen innsikt utenifra.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 33
|
på soverommet for øyeblikket
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Nå er alle 4 terraene inne på soverromet
og gjett om det fult der nå! vegg til vegg med terraer...30x30x45 - ingenting i nå, men egentlig pinnedyra 90x45x45 - Leosen 60x30x45 - tomt (reservebur) 150x60x60 - Skjeggisene
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| hva heter reptilene dine? | reptimagnus | Småprat | 18 | 08-07-2010 00:44 |
| Skjeggagam Hvordan oppfører reptilene dine seg? | reptimagnus | Agamer | 9 | 11-06-2010 13:52 |
| Hvor mye er "REPTILE/NE" dine verdt? | ilder-lady | Småprat | 38 | 05-01-2010 15:52 |
| Vis dine pokier | Kris10an94 | Taranteller | 6 | 24-07-2009 21:27 |
| Vekt og lengde på dine skjeggiser? | Gibbs | Agamer | 13 | 10-07-2006 21:50 |