| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2010
Sted: Horten
|
Inspirert av tråden Medlemmenes Taranteller og søken etter mer inspirasjon når jeg skal sette opp flere terra gav meg ideen om denne tråden.
Jeg ønsker at alle (!) kunne knipse et oversiktsbilde av de forskjellige terrariene demmes og legge ut her. Samtidig kanskje skrive litt om hvor de har fått tak i/kjøpt den forskjellig pynten og hvordan tella som lever i terraet. Gjerne størrelse på terra også så man kan danne seg et bilde av størrelsesforhold.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Her er noen tidligere tråder om emnet.
Terrarie bilder Bilder av Terrariene til Medlemmene på Reptilfreaks :) bilder av DITT terrarie? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Tenker jeg kan starte da for å vise hvordan jeg har tenkt..
1. Cat-Gato Helglass 60*40*30 innebygd lysrør og varmepære. Substrat: Kokoshumus Pynt: Medfølgende i startersett kokosnøtt, liane og vannskål. Plastblomst Her bor min sjenerte dame Krucilla. Brachypelma Albopilosum. Ca 10-11 cm BS ![]() 2. Cat-Gato Helglass 60*40*30 innebygd lysrør og varmepære. Substrat: Solmull fra Plantasjen Pynt: Plastblomster og egentlig hamster bro samt mangroverot kjøpt på Tropehagen Zoo. Hodeskalle av plast kjøpt på Nille til Halloween, skjært til for å lage hule. Vannskål. Dette er det nye hjemmet til min G. Pulchripes. ![]() 3. Exotic Life Helglass 30*30*30 Substrat: Solmull fra Plantasjen Pynt: Plastblomster og vannskål samt Akvariepyntestein kjøpt på Tropehagen Zoo. Kranie i keramikk og skiferstein kjøpt på lokal dyrebutikk Ingen som har flyttet inn her enda.. ![]() Øvrige dyrene bor p.t. i frysebeger..
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Se der ja.. Søkte gjennom forumet for å se etter tilsvarende tråder, men har tydeligvis ikke søkt langt nok tilbake i tid...
![]() Vel, beklager å lage enda en tråd om dette, men men..
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Medlemmenes taranteller | _Nagash_ | Taranteller | 237 | I går 12:00 |
| Medlemmenes skorpioner | Fattail | Skorpioner | 65 | 01-01-2012 22:29 |
| Medlemmenes Skorpioner | gladius | Skorpioner | 28 | 18-11-2011 21:54 |
| Medlemmenes Tusenbein og Skolopendere | Galil | Myriapoder | 15 | 15-09-2011 17:13 |
| Medlemmenes terrarium | Markmusen | Terrarier | 0 | 10-08-2008 19:25 |