| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 15
|
hjelp ska få meg skjegis vis jeg får lov av mat tilsynet.
jeg har et gamelt akvarium på ca.60x32x35(L B H) er det stort nok. jeg tenkte jeg skule bruke dene som bakru ![]() foresten er det noe jeg kan bruke i stede for varme mate. må jeg gi den 3-4 sirriser ver dag eller kan jeg gi den grønsaker med kalk på. nor det gjels bading kan jeg sette den på en honduk så leger jeg honduken forsiktig neri vannet hvor mye må jeg bade den. kan jeg fks. bade den anden ver uke og vaske pynten anden ver uke. hvor mye koster en kjegis. hvor for jeg kjøpt en kjegis. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: hos mamma og pappa :)
|
ser du ble medlem i forumet sist måned, jeg tror du må lese litt mer om skjegg agamer, og 60x32x35 er alt for lite for en skjeggis! og det er veldig liten sjangse for at du kommer til å få tillatelse, spesielt uten alergi eller noe.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
Alder: 23
|
Og før lovendringen, vedder jeg min høyre lilletå på at du får avslag på disp til hold av skjeggagam. Eneste de tillater, om man har legeattest på allergi, er landskilpadder av bestemte arter.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hjelp!!! Jeg trenger seriøst hjelp nå! | Chibi | Snoker | 12 | 15-03-2007 00:30 |