| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: rogaland
Alder: 17
|
hei har nå blitt kvitt så og si alt av tarantellaer og skorpioner så plutseli hadde eg en bokhylle/3 terrarier stående så nå har broren min begynt og bygge på det og så er det meninga og bruker sikaflex på bakrunden og legge torc over der igjen og få basenget til skikkeli og skru fast flere mangrove røtter (har skrudd fast noen men har ikke bilde av det enda).
men her er noen bilder iallefall da hadde det blitt malt 1 eller 2 strøk og sikafleks på bunnen og litt gummi matter til basenget ![]() litt dekorasjon oppi baseng delen og litt mer ventilasjon på høyre side og så nå er det vell 12 år til neste gang det trengs og males ![]()
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Molde
Alder: 19
|
Hvilke dyr planlegger du å ha her i fremtiden?
![]() Og hva er dimensjonene på terraet? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
tenkte skaffe meg en en brun regnbue boa når det blir lovlig oppi der til den vokser ut av det
, størelsen er 80x30x80 l.b.h
mvh kris10an94 Sist endret av Frogger; 06-08-2010 kl 11:32. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
litt oppdateringer
![]() men mangrover røtter ![]() litt sikafleks og mangro og torv ![]() fra utsiden ![]() begynt på vannskålen ![]() litt mer torv ![]() likt bare en aen vinkel ![]() fra utsiden
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Du store tid for en tråd!
La meg gjøre en ting klart. Så lenge ikke Kris10an94 eier en boa slange eller har tenkt å skaffe seg den før loven blir endret så gjør han ikke noe forbudt eller utsetter noen slange for unødvendig risiko, ved å fortelle om dette på facebook ved å linke til denne tråden. Klarer han derimot ikke å holde seg så kan både han og slangen få et stort problem. Facebook er ikke det beste stedet for oss nordmenn å fortelle om dyrene våre. Kris10an94: Kritikken du fikk mot deg var ment som vennlig kritikk, jeg syns du overreagerte i denne tråden. Om du ønsker å fortsette i denne tråden så gi et ord til en av moderatorene så rydder de tråden for deg, (klikk på ![]() Så ordner de det raskt. Det vil være vesentlig raskere enn å sende meg en Pm da jeg er på resiefot for øyeblikket. Sist endret av Frogger; 06-08-2010 kl 00:53. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Tråden er ryddet, og gjenåpnet.