| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2009
Sted: stavanger
Alder: 26
|
tenkte bygge meg nytt fancy terra her, har 2 boa, tenkte lage et lite omr med vann, og ha fisk oppi her, går dette bra? skal seff kjøre på fullt med rensesystem ol, just som et vanligt akvarie lissm, tenkte noe slammetere og noen stilige småfisk, terra blir ganske stort så plass e d nok av
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
spørs vell på vor stort akvariet er, men så lenge fisken tåler den tempraturen du har i akvariet og punpe så kan jeg ikke se at det skal vere no problem med å ha noen småfisk.
kan jo hende slangene dine blir litt intresert å vil klaske eller slå i vannet etter fisken, tenker på angripe da men det kan slå fisken i svime å om det gjenas ofte vill fisken dø, nå vet jeg ikke så mye om slanger men kan ve hende.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Jeg vet ikke hva akvarie lissm er,men med f.eks Killifisk o.l kan du nok gjøre mye,uten store anstrengelser vil jeg tro.
Blir jo straks litt mer liv i terraet da
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
fisk står nok ikke øverst på menyen tror eg, men ja, en måte og finne det ut på
terraen er ganske stort på vannomr blir nok en 33x20/40 eller noe, ser det litt ann, vanntemp tror eg ikkje eg trenger tenke så mye på, sjøl om d kansje kan bli litt hot oppi der, men d e bare og få tak i no fisk som kan tåle en 20grader, d blir jo absolut ikke hotspot sida |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|