| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Stjørdal
|
Hei.
Jeg tenger litt tips til innredning av mine 2 terrarier. det jeg tenker på da er hvilke planter og slikt jeg skal bruke? Terraet er til en A.seemanni og en G.Rosea A.Seemanni terra er ca 60 liter. og er egentlig ett akvarie. G.Rosea er vel ca 20-30 liter. er usikker. Jeg mangler kreativitet så det hadde vert kjekkt med litt hjelp får å få dette fint og pynteli ![]() A.Seemannien er ca5 år gammel og rosean er ca 4.. håper på litt hjelp. og takk for hjelpa på forhånd
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
jeg synes ikke det var så veldig enkelt å se bilder her på reptilfreaks.no lengre:S
må jo inn på hver enkelt bruker å se om dem har nå bilder. Finner ikke noe Galleri funksjon på siden, eller er jeg blind? åsså er det jo kjekt med litt innspill fra personer på forumet vettu ![]() Hva synes folk om eføy i terraene til tellan? en del eføy kan vel kanskje gjøre seg? evt. kanskje noen grunn til at jeg IKKE skal bruke eføy. slike ting ![]() mulig å hente ut noe fra norsk natur f.eks?
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
På hovedsiden på forumet dukker det opp bilder hele tiden, så det er bare å trykke inn på dem. For hver gang du oppdaterer siden dukker det opp nye bilde
Det er enkelte planter som ikke bør brukes, men hvilke vet jeg desverre ikke. Jeg vet at det er fullt mulig å bruke sukkulent eller hva det nå heter, men det er en plante som ikke har behov for så innmari høy fuktighet.. Mer enn det vet ikke jeg om ekte planter og saker i terra til tellar
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
Bare å bruke søkefunksjonen her på Rf, så kan du finne mange tråder om terrariebilder.
her er feks en http://www.reptilfreaks.no/forum/terrarier/11200-terrarie-bilder.html Edit: vet ikke hvorfor men linken funker ikke for meg. Sida er riktig |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
vel, da har jeg prøvd meg litt. jar byttet alt av substrat å hadd i nytt.(tiurtorv)
nyinnredet | FlickrÂ*: partage de photosÂ*! det her er da g.rosea terran. har sett litt forskjellig rundt omkring. så si hva dere synes
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Sitat:
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Hei du, det er ikke en video... Det er en link, hvis du trykker der det står flickr så får du opp bildet
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hjelp og tips til terrarie innredning | SpontaN | Terrarier | 15 | 15-04-2008 16:56 |
| Tarantella og innredning | Casandra | Taranteller | 1 | 03-02-2008 17:31 |
| Tips til Innredning | Halli | Terrarier | 3 | 22-01-2008 03:13 |
| Innredning | unearth | Terrarier | 14 | 09-01-2008 15:53 |
| Innredning | Skill-padda | Skilpadder | 3 | 07-03-2007 20:54 |