| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Vet ikke
Alder: 19
|
Hei
Jeg tenkte jeg skulle bygge ett terra for Boan min til sommeren eller noe sånt, siden det som jeg har nå er litt lite. Tenkte å bruke denne veiledningen: http://www.reptilweb.no/index.php/Te...terrarium.htmlSer den veiledningen grei ut? Og hva tror man kostnadene av å lage ett sånt bur blir? Tenkte å lage ett bur som er 200cm*80cm*60cm eller noe er jo ikke lett å si akkurat hva det vil koste, men bare sånn ca fra noen som har lagd terrarier før.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
vanskelig å si hva det kommer til å koste, når jeg bygger vivarium f.eks, pleier jeg å betale minst det dobbelte av hva jeg planlegger
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Buskerud
Alder: 27
|
Ja økonomien kan fort gå på en smell da du driver å bygger, jeg har en uvane av at da jeg bygger terrarie glemmer jeg alt annet jeg kunne trengt penger til
men om det er en stygg uvane det veit jeg ikke, dyra får det jo bra
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
sliter med det samme selv=) drev og bygget og koste meg en uke når jeg var sykemeldt.. plutselig hadde jeg ikke råd til pappkniven jeg skulle kjøpe
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Bygge om akvarium til terrarie | Rajn | Terrarieutstyr | 5 | 04-01-2010 15:07 |
| hvordan bygge om akvarie til terrarie? | tvslave | Pinnedyr, knelere og andre insekter | 6 | 14-06-2009 17:00 |
| Bygge terrarie, tips og hjelp? | blowfish83 | Prosjektplaner | 9 | 04-04-2009 23:33 |
| Bygge Terrarie | Mademan | Terrarier | 6 | 08-05-2008 07:50 |
| bygge Terrarie | Øgler | 7 | 23-10-2005 16:21 | |