| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: hønefoss :P
Alder: 23
|
hei alle sammen .
![]() jeg var innom glassmestern i dag . og fikk priser på skyve lister . og lurer på hvorfor topp lista er dyrere enn under lista . er det noe logisk forklaring på de. eller kan jeg bare kjøpe under lister etter dem var jo 50 kr billigere på metern enn topp lista . |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2009
Sted: Sogn & fjordane\Eikefjord
Alder: 31
|
Tar ikke eg alt for feil, så er topp lista litt dypere enn den i bunnen. Hadde lista i toppen vert like dyp som den i bunnen, så ville ruta ramla ut når du satt den inn
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: Bergen
Alder: 29
|
Du må ha topplist. Ellers detter glasset ut. Topplisten er dypere en bunnlisten.
Litt dårlig forklart, men du forstår det når du monterer
Leser du dette Vol ? Sist endret av Vol; 05-01-2010 kl 01:33. Begrunnelse: Igor va raskest ja :) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
oki tusen takk glad jeg spurte. holdte på og kjøpe bare under list . tusen takk igjen
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
|
Anbefaller deg å sammenligne pris med www.terrariehobby.no
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
alum skinne topp =87 kr metern.
alum skinne bunn = 68 kr . det er til 4mm glass . koster 70 på den siden . men så kommer frakta og sånn i tillegg . så er vel likse greit og ta og kjøre 4 min og handle hos glass mestern . fått en del priser på glass å. det er ikke så dyrt når man får tak i fint brukt glass. men skulle jeg bygget hele glass hadde det kommet på 2745 det er ink mva. det var brukt glass . men snakker om et stor terrarie da driver og bygger med plater nå. kommer bilder utover natta eller i morgen tenker jeg . tusen takk igjen for tips. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Topp 10 begynner tarantellaer. | Jabbe | Tarantellfakta | 0 | 19-07-2007 13:33 |
| Topp 10 begynner slanger | Jabbe | Snoker | 6 | 18-07-2007 05:45 |
| Terrarie lister.. | Gibbs | Utstyr | 6 | 26-01-2007 17:26 |
| Terrarie lister. | Halgeir | Terrarier | 6 | 26-11-2006 16:47 |
| Dør lister. | myraas | Utstyr | 3 | 13-09-2005 18:38 |