| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
|
Dette terrariet synes jeg var fint, men jeg vet ikke hva slags terrarium det er..
Noen som kan hjelpe meg? http://img.photobucket.com/albums/v2...d/100_7834.jpg |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 22
|
Det er et Exo-Terra terrarium.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Takk!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Noen som har erfaringer med dette terrariet?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Østlandet
Alder: 25
|
Jeg har prøvd litt forskjellige.
Jeg liker exo terra best, fordi det er greie dører på det, sikker lukkemetode + hull til å feste terra lås. Er også en "fot" på det sånn at du får varmematte under uten problem. Og det er en luftig topp, som går an å tas av. Veldig greit og bra terrarie ![]() Og ligger på en bra pris. De er også i flere høyder og størrelser
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Tusen takk for raskt svar!
Høres ut som de er noen bra terrarier.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Østlandet
Alder: 25
|
Det er de også
![]() Men det er min erfaring, er sikkert flere som er enig. Men så er det også mange her inne som er veldig flinke til å bygge terrarier også
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Exo terra er jo ganske mye brukt ,men er dyre i forhold til mange andre typer terrarier.. Om man skal ha høy lutfuktighet i dem må toppen tettes litt igjen, ettersom hele toppen består av ventilasjonsnetting.
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: www.Repti.net/norge
|
absolutt praktiske terrarier, men personlig syns jeg den tykke stripa i midten tar for mye av innsynet..
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Samt at det er store begrensninger i hvilke størrelser de lages i... de lager ikke terra over 90x45x60 f.eks.
Og ingen av litt størrelse som er høyere enn det er bredt. Kunne tenkt meg ett Exo Terra som f.eks var 60x45x90 eller deromkring
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvilket dyr er dette?? | Kristian262 | Andre insekter | 15 | 15-01-2008 13:36 |
| funker dette som terrarie til gecko?? | Juliette | Småprat | 6 | 01-10-2007 08:09 |
| Hvilket kjønn er dette | misspower | Øgler | 13 | 26-03-2007 20:55 |
| Hvilket terrarie til Keiser skorpion? | Wirkola | Utstyr | 2 | 23-11-2006 15:22 |
| Hvilket pinnedyr er dette? | Terra | Pinnedyr | 18 | 22-06-2006 08:15 |