| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
jeg fant en annonse inne på akvaforum der en kar skal bytte vekk noen terra. sikkert mulighet for å kjøpe noen også. prisene vet jeg ikke da, men vurderer og skaffe noen til megselv. men om jeg henter de selv koster det litt med bensinpenger og jeg må leie en bil.
så håpet det var noen her inne som kanskje var intr. i noen terra som kunne spytte inn litt bensinpenger, eller har jeg ikke råd selv. det er ikke garantert at jeg kjører nedover, så for all del ikke lag noen avtaler.. jeg vil først og fremst se om det er noen som kunne tenke seg dette.. her er annonsen: Se her, ønsker Ã¥ bytte terrarier mot akvarier - Akvaforum.no - Akvarieforum og portal for akvarium og akvariefisk
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Pinnedyr-Tom....
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Les mer om Pinnedyr-Tom her:
Repti.net / Reptile forum / OBS OBS PINNEDYRTOM Det beste er å holde seg unna han hvis du har herptiler...
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
såppass ja:s men, billig terra er billig terra.. jeg har ingen herptiler og er ingen måte jeg kan spores opp på, så jeg er rimelig trygg der.. uansett hvilken kar det er som selger, så er billig terra, et billig terra..
så om det fortsatt er noen som er intr. i terra, så kan jeg betale han karen så slipper han å få noe info om dere..
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Grøsser av det navnet,å fyller kroppen med hat/raseri.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
ja, kan så være.. men dette var for al del ikke ment som å være snakk om hvem, hva, hvor..
bare om noen vil ha terra.. misslikes personen, så prut det absurd ned da.. så han taper masse penger på utstyret..
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Terra: 25*25*40 Vet noen om en bra nettbutikk som har noe lignende?? | Seppola89 | Terrarieutstyr | 2 | 13-07-2009 13:46 |
| Noen spørsmål til byggning av terra | Viridovipera | Terrarier | 0 | 11-10-2007 22:35 |
| Kjøpe terra i sverige? | Speedy | Småprat | 9 | 07-10-2007 19:13 |
| P. Imperator - terra valg, og noen spørsmål. | Viridovipera | Skorpioner | 19 | 19-07-2007 10:48 |
| Noen som veit om et sted jeg kan kjøpe disse typene? | lector | Skorpioner | 8 | 30-05-2006 09:02 |