| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Norge
|
Hei..
Vurderer ett terrarie med knust bunn og liten sprekk i ene hjørnet. Ser for meg at jeg kan lage en egen bunn med finer og isopor og intregere det hele i en isopor bakgrunn! Vil dette by på problemer for hold av dyr? er snakk om et ørkenterrarium
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2009
Sted: Stockholm
Alder: 23
|
hvis du er av typen handyman og klarer og få det helt tett og rømningssikkert så skulle det ikke by på problemer
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Ville heller kjøpt meg et nytt terrarie.. Terrarier er ikke så dyre og reperasjonen kan lett komme opp i ny pris om du tar med materialer og litt arbeidstid.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Østfold
Alder: 28
|
Drar du til din lokale glass mester skal han sikkert ikke ha rare summen for en ny bunn..
Så byrrer du selv.. er fort gjort..
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
Sted: buskerud
|
Skal du kjøpe glass og silicon er det ikke så billig(eller andre matrialer), da hadde jeg kjøpt nytt, har du det du trenger å gjør alt selv er det ikke noe problem. Det er ingen stor sak å skjære glass selv heller, glass skjærer koster ca 100;- og er enkel å bruke. (ja det er en gammel tråd...)
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| hvilken type burde jeg kjøpe? | nim | Taranteller og skorpioner | 6 | 21-10-2009 01:39 |
| vi burde lage ei gruppe. | anders95 | Lover og regler | 3 | 16-10-2009 02:08 |
| Åssen skilpadde burde jeg kjøpe? | InFlamE | Skilpadder | 4 | 27-03-2009 16:46 |
| burde keiseren ha en make | madsarn89 | Skorpioner | 1 | 17-02-2008 10:47 |
| Kjøpe terrarie online | Svein | Terrarier | 4 | 28-01-2007 15:18 |