| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Da var alle terrarier i orden, unntatt den ene ettersom døra ikke passer og har ikke fått fikset den enda
Men de andre 4 i samme "reol" er i orden + terrariet til regalisen ![]() Her er noen bilder! ![]() Av hele "reolen": ![]() P. Metallica: ![]() B. Auratum: ![]() C. Cyaneopubescens: ![]() A. Versicolorens terra står inne i B. smithiens fremtidige terra: ![]() B. Emilia: ![]() Det var det enn så lenge! ![]() Også har vi selvsagt terrariet til P. Regalisen da! : ![]() Vil bare legge ved at det er ikke 100% ferdig, men kanskje... tja 80% . Er småting som skal ordnes
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: rogaland
Alder: 17
|
fine terrarier
eg likte det til c.c en best og du har valgt noen kjempe fine dyr, hadde eg hatt mer plass så skulle eg kjøpt meg noen tellaer til som c.c a.versicolor og b.autarutum eller hvordan det skrives
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Tusen takk! Ja, likte det godt selv også, håper bare at det passer til den, muligens jeg må forandre litt der men.. B.Auratum er hvertfall kjempefin! Så den vil jeg anbefale
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Østlandet
Alder: 29
|
Kjempefin innredning til dyra dine!
Likte virkelig det til P.regalisen.
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Hehe, sånn er det innimellom!
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Tusen takk! Ja, er kjempefornøyd med det selv!
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Alder: 24
|
Se der ja, ble flott dette, godt og se at terrariene gikk til noe bedre enn støvsamlere her hjemme
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
passet kjempegodt inn og er en svært så smart måte for å kunne ha flere taranteller uten at det ser så spesielt mye ut
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Hei. Graturlerer med fine tellaer.
![]() Er ikke noen ekspert på tellaer, men har en regalis jeg også, og fikk høre av selger at disse skulle ha MINST 45cm i høyde da disse er trelevende. Ser du har innredet et lavt terra til den og ikke noe korkbark som den kan spinne i.? Er det noen som har spesielt greie på regalis, som kan fortelle hva disse trenger? Caresheetsene sier jo også at disse skal ha høye terraer, eller er jeg helt på jordet nå? |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|