| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Oslo
|
hvor stort bør et terrarie for denne typen tarantell være, eller er det samme hvor stort du har for all slags tarantell, har hvertfall tenkt på et terrarium på, Mål 28x28x26cm (20L) er dette greit nok?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
Medlem siden: May 2006
Sted: Asker
|
Hei sandtrøen. Velkommen til forumet
![]() du kan lese om min på denne siden. Der er det litt info om den. Annet enn det så har jeg ett 70 l terrarie for den kan bli 25cm + Og da er det greit å ha plass til den da! Viktig at du bruker Natur torv. Jeg kjøpte en 70 l sekk med tiur torv som er ubehandlet og den elsker det. Spør om du lurer på mer 8) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Ettersom denne tellaen kan bli ganske stor ville jeg nok heller gått for et større terrarie. Grei grunnflate vil nok være 40x40cm, høyden er ikke fult så viktig. Men høyden bør være såpass at du har plass til et substrat på cirka 10cm som tarantellen kan grave i + en plass til en tarantell på toppen
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Oslo
|
takk skal dere ha. trengte litt info om det. og en veldig bra side slicer!
om det er mer jeg lurer på så kommer jeg med flere spørsmål
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| brazilian, salmon, tarantell, terrarie, til |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Terrarie til gravende tarantell | Chixz | Taranteller | 11 | 19-02-2007 21:49 |
| Brazilian Salmon Pink Birdeater ~ Lasiodora Parahybana | Halgeir | Tarantellfakta | 0 | 13-11-2006 20:00 |
| Brazilian Salmon Pink Birdeater | Eggy | Taranteller | 17 | 18-06-2006 13:02 |
| Tarantell spiste tarantell... | smash | Taranteller | 3 | 29-07-2005 14:07 |
| Salmon pink under og post molt | _arachna_ | Taranteller | 6 | 15-04-2005 22:24 |