| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Skal nå gå til anskaffelse av terrarium, inklusive alt utstyr til en øgle. Har sett meg ut et Exo Terra Terrarie 60x45x45 cm. I tillegg kommer varmematte, lys, osv.
Har fått et tilbud på fra en nettbutikk, og prisen blir da mellom 3.500 og 4.000 inkl. frakt. I tillegg kommer risikoen for at det ankommer i flere deler enn da det ble sendt. Ønsker selvfølgelig å få mest mulig for pengene (blir sikkert æresmedlem av gjerrigknarken.no en dag , og spørsmålet mitt er om det f.eks. vil lønne seg å reise til Sverige eller kontakte andre forhandlere, f.eks. i Oslo?Jeg har også annonsert etter brukt, men har så langt ikke fått tilbud om noe til en pris som står i forhold til nytt (mulig prisene på brukt ikke faller så mye). Har du et godt råd til en fersking? ![]() Magnus www.gullebass.com |
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Sør-trøndelag
Alder: 19
|
De fleste dyrebutikkene kan jo bestille det du vil ha. Om det bli billigere, vet jeg ikke, men går jo han å høre med de
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
His du f.eks tar ting som en helgetur, legger reisen ned til expo-syd 29 august vil du få alt du trenger for under 2000. Exo-terraet du vil ha koster under 1000 svenske kroner på messene.
Link her til en av de som skal til expo syd: Herpers Choise Og her til ett meget trivelig bosted(som også er rimelig), har selv bodd her...... Wanthers Vandrarhem Bed & Breakfast - Kristianstad, Åhus - Skåne Så ta deg en god kjøretur, ha en fin helg og opplev stemningen på reptilmessene. Alt sammen for under prisen du må betale for utstyret i Norge
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
Takk for nyttige tilbakemeldinger!
Mulig det blir en tur til Sverige i høst
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
henger meg inn i denne tråden jeg..
noen som vet hvor jeg kan kjøpe små varmematter?? sett noen som har ca 10x15cm varmematter.. og det er noe så lite jeg kunne tenkt meg.. men finner ikke så lite.. er det jeg som virkelig ikke kan bruke google? elelr er det vanskelig å få tak i de??
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
Hei!
Tipper det er noe slikt du tenker deg? http://www.exo-terra.com/download/hi..._Packaging.jpg Magnus www.gullebass.com |
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
ja, noe i den duren ja
noen steder i norge man kan kjøpe det? lite keen på å bestille fra utland..:/
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Div utstyr | demios | Utstyr | 1 | 14-04-2009 11:30 |
| Terrarium og utstyr til Kongepyton. | Ignifer | Utstyr | 5 | 18-03-2008 22:00 |
| Utstyr til kornsnok | tovang | Snoker | 4 | 25-01-2007 16:54 |
| Utstyr... | Tarantellen | Terrarier | 4 | 09-04-2006 20:52 |