| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Orkdal
|
Har bygd terrarie på målene: 120x60x75cm. Planen er å kjøpe en B.C.C Guyana redtail. Har falt fullstendig for denne arten
![]() Problemet er å overbevise samboeren at dette er et fint dyr Hun synes tjukke, lange slanger er ekle Hun er vant med å håndtere kornsnok og det er helt fint.Hva ville dere sagt for å få den i hus? Sist endret av sveinjo; 17-07-2009 kl 11:28. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Hvordan kan man ikke synes en boa c.c. fra guyana/suriname er pen, om man liker slanger? <3 Jeg ville bare sagt at hun har de samme fordommene mot store slanger, som andre har mot kornsnoker. Det er ekkelt fordi man ikke kjenner til de. Om dere kjøper en som er liten, så vil den være omtrent som en kornsnok, så dere kan "vokse" med den.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Hun synes de er stygge, eller hun sier det. Mye pga størrelsen.
Ja det er kjempe fine slanger Er nok som du sier, at det er en vanesak det der med størrelsen... hadde vært veldig fint å fått overtalt ho. får jobbe hardt med saken...
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2009
Alder: 30
|
jeg hadde bare skaffet meg den,ikke snakke for mye om den og vise bilder/videor,så nar hun brått ser den i hus vil hun like den uansett
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
snakke mye om den, vise mange forskjellige bilder.. og gjerne bruke en slags "barne psykologi"
det er å spørre henne om hva hun liker med den, og det kan jo være mange ting.. da vil hun fokusere på det positive og fort "glemme" det negative.. høres gjerne litt snålt ut, men det funker!
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Guyana's er råflotte! Hun samboeren din må få opp øya!
Og hvis hun ikke liker feite store slanger, så er det ikke verre enn å IKKE overfore den, slik mange folk med "store" slanger gjør.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
|
Si du skal vaske huset,tørke støv,holde det rent hele tiden.
eller kjøp 100 røde roser å..............................hehe(psst,dette bør ikke dere under 16 fundere på hva som skal stå der hehe). |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
takk takk for mange gode ideèr! en ting er i allefall sikkert, jeg skal ha godkjennelse av henne før jeg kjøper dyret. hvis ikke blir det bare ufred
![]() Ja, Camstatic, de er nydelige Har du flere bilder av frøkena di? ![]() Skal fortsette og jobbe med saken, og kanskje har jeg en fin fant om noen uker
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
ser ut til at det kan gå veien for min del nå
Hvem vil vel ikke ha seg en tur til London |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2009
Alder: 30
|
haha du er en sleiping
men bra jobbet
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Nytt terrarium til Cyan! | Renor | Taranteller | 1 | 09-06-2008 00:41 |
| meg og dyret :) | anniken | Medlemmene | 6 | 17-01-2008 21:30 |
| FAQ for din første slange - Er reptil dyret for deg? Les! | Venom | Boa og pyton | 44 | 12-11-2007 11:40 |
| Nytt Leogecko terrarium | _Nagash_ | Utstyr | 1 | 01-10-2006 09:25 |