| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Lørenskog
Alder: 27
|
Halla.
Fant denne siden: TarantulaCages.com - Captive Bred Tarantulas For Sale, Cages for Tarantulas, Scorpions, Roaches, Geckos, Snakes, Frogs, and other small animals. De virker veldig proft laget og jeg kunne tenkt meg slike. Men jeg lurer på: Har noen av dere slike? Erfaringer? Hva vil det koste å få dem sendt over dammen? Eller har dere sett noe tilsvarende? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Alder: 24
|
Mange som har slike over i statene, og de virker utrolig bra, får alltid gode feedbacks, eneste jeg stusser litt på er at de er av akryll som ripes utrolig lett, usikker på hvordan dette blir mtp frakten.
Når det kommer til pris på frakt så ta en titt på dette selskapet: JetCarrier, US mail and freight forwarding to Norway, Sweden & Denmark Har du god tid og sender med båten kan det ikke bli mange 100-lappene for frakten.
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Ser ut som om innpakningen er ganske bra YouTube - Tarantulacages.com Review |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Har sett på de jeg også, men jeg liker de ikke. Optisk er de ikke særlig tiltalende, mye på grunn av de horrible luftehullene. Ellers synes jeg terrariene til de tredlevende er ganske dumme, siden låsen er på siden, så du ikke kan ha terrariene stående helt inntil hverandre om du har lyst å åpne de. Eneste positive jeg ser med de er vekten i forhold til glass, men de riper fort, og holder sikkert ikke like lenge som glass.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2009
Sted: Raufoss, Oppland
Alder: 39
|
Jeg har kjøpt 2 terra av Adam, og jeg liker dem. I det ene har jeg en P.Regalis og det andre er delt og plass til 2 stk juvenil N.Chromatus. Det er veldig god kvalitet og han pakker dem inn godt før forsendelse.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2009
Sted: Raufoss, Oppland
Alder: 39
|
jeg kjøpte et stort arboreal med sidedør og et divided terrestrial og 2 store korkstykker. og betalte 1135 nok alt inkludert.
Skriv en mail til Adam, så får du en bra pris. Adam er en hyggelig og servicevennlig kar. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Har sett på de der en del ganger selv, ikke at jeg trenger de høye, men de litt lavere til skorpioner.
Er egentlig ganske enig med Viridovipera ang saken der. Karen er skikkelig flink å lage terrarier osv, men på tanke på plass sparing, så er det ikke så veldig nøye tenkt etter, på tanke på låsene på dørene er på siden av terra. Holder meg til NFredrik terras!!
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
men jeg unne de terrariene de ekstra cm på sidene bare for at de ser så bra ut. noen plass jeg kan få se eksempler på hans "kunst"? |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Du finner noe bilder her:
Skorpionfarmen - Terrarie galleri Skal oppdatere bilder osv på siden ganske snart. Eneste terrariene jeg bruker, utenom de 2 exo terraene jeg har.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|