| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 22
|
Hei,
Er det noen av dere som synes det er dyrt å betale over 2000 kr i frakt for et terrarium (45x45x45) ? Nettstedet mente at hvis det ble sendt i post så ville det mest sannsynlig knuses (90%). Grunnen til at det var så dyrt var fordi at de sendte den på pall med lastebil! Fant et annet nettsted som sendte i post for under 200 i frakt, men da ble jeg igjen usikker på om det ville knuses og om det var jeg som sto til ansvar!? Noen som har erfaringer med dette? Mvh Stian |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Trondheim
Alder: 27
Meldinger: 186
|
hørtes utrolig dyrt ut spørr du meg.
Men har du hørt om din lokale dyrebutikk kan bestille for deg? tar jeg ikke helt feil, så betalte jeg litt over 1000 lappen for exo terra 45*45*45 med bakgrunn. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: Oppland
|
Få dyrebutikken til å bestille.. Da sparer du mye. 45x45x45 får du for ca 7-800 i enkelte butikker.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Takk for svar, skal høre med dyrebutikken så fort
jeg skal nedover
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: østfold
Alder: 31
|
transportøren har ansvar for å bringe varen fram hel uansett om det er posten eller noen andre. De er forsikret til benet så om de bruker 10 turer på å få det til deg er det ikke ditt problem annet enn ventetiden. Bare sjekk produktet før den som leverer deg varen drar.
2000 i frakt er helt på trynet.. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
De sa de kunne sende i post og ikke ta 2000kr i frakt, men det var ikke på deres ansvar! :
Pakkene skal tåle ett frittfall på 2,5 m med mulighet for en pakke på 35 kg som lander oppå terrariet. Jeg sender ikke med posten med min risiko Nettstedet heter www.webzoo.net ! tror det er lett å la seg lure og ikke sjekke total kostnad hvis man er skikkelig gira på å bestille, som jeg nesten var! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Hvilket firma er dette??? 2000 er jo sinnsykt!
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Østlandet
Alder: 29
|
Sykt mye ja. Men sikkert det det koster å sende det med lastebil på palle...
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Det må være feil.. de tar ikke så mye for det vet jeg. Skal jammen ringe han å spørre hva som har skjedd!
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: østfold
Alder: 31
|
Det enkleste er vel og sjekke prisen i din lokale dyebutikk. Skal sjekke om dem kan skaffe et liknende etterpå. Kan poste pris etterhvert.
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||