| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2009
Sted: Hedmark
Alder: 26
|
Hei
Jeg har kjøpt et vannfall med tåkegenorator til det ene terra mitt, men problemet mitt er at jeg er mye på jobb så får ikke skrudd det av og på som jeg vil! Skrur jeg det på når jeg drar på jobb så er vannfallet tomt og hele terra er "oversvømt". Noen som har noen råd der? Tenkte kanskje på en tidsbryter, at den hadde latt tåken gått ca 15 min annen hver time eller noe sånn! Bare for å opprettholde fuktigheten. Men jeg har ikke noe kunnskap til sånne brytere. Så spørsmålet mitt er om dere vet om noen sånne brytere som kan la strømmen vandre i 15 min så skru seg av, så på igjen 2 timer etter? Mvh Demios Sist endret av sveinjo; 17-02-2009 kl 10:40. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Det finnes timere som man kan skru seg av og på når du velger, så lenge du velger. Tror CH har selger noen som burde duge, ville ihvertfall gått for digital.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Eller bare kutte ut vannfallet? Det er en bakteriebombe..
http://www.youtube.com/user/mrrepti Sist endret av sveinjo; 17-02-2009 kl 10:40. Begrunnelse: pass på orddeling |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 25
|
Har hatt gode erfaringer med Clas Ohlson sine timere:
Clas Ohlson Internettbutikk - Alt for en enklere hverdag Har tre stykk av den typen og de hold i snart et år. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Sitat:
Denne er bedre, og koster kun en tier mer: Clas Ohlson Internettbutikk - Alt for en enklere hverdag Jeg har to stykker av de og har brukt de i mange år...
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|