| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Mjøndalen
Alder: 27
|
Hei alle sammen.
er ny her inne så lurer litt på no om G.rosea. hatt den i 1 måned nå, har bark til underlag som jeg kjøpte i dyre butikken. er sånn type som er en liten firkant så skal mann legge den i vann så den utvider seg å blir masse bark. lest her inne om att det er ikke mange som synes den er noe bra. så siden dere sier den sliter med å grave i den så gravde jeg for den he he. har en hule å, men den vil den ikke bruke i det hele tatt. noen som vet hvorfor? Å når den skal spise så e den helt vill. gir den sirisser. slepper en nedi så er den over den med en gang, tar ikke 1 sekund en gang, er det normalt? trudde den kanskje skulle jakte litt på den ![]() å når den får tak i den så begyner den spinne på underlaget så legger den fra seg sirrisen oppå det den har spinni, å spinner litt over sirissen igjen. så starter den spise. er det normalt? uten om det så ser det ut som om den har det helt perfekt
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Høres ut som en typisk G,rosea..
Velkomen til forumet ![]() Har du lest denne? http://www.reptilfreaks.no/forum/edd...ola-rosea.html Sist endret av allan; 12-04-2008 kl 14:29. |
|
|
|
|
|
#3 | ||
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Molde
|
Sitat:
![]() Sitat:
Velkommen foresten
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
ja da er det sikkert torv da. selvom det ser ut som bark he he.
nei ser det att han ikke leiker med maten, har ikke sett på maken til sultent dyr. selvom jeg mater den 2 ganger i uken |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Jeg vet hvilke du mener,det er vel kokos basert.
En blokk som løser seg i vann,og blir til masse små firkantete"barke biter", reptil folka her vet nok hva den egentlig skal brukes til. ![]() Bytt til Tiur torv når du får sjans,og kos deg med krypet ditt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Den blokken høres ut som "kokkos mull". Det fungerer fint som substrat til taranteller. De bruker som regel hulene sine bare til hamskifter og noen ganger for å spise ferdig maten din.
mvh Robin
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Det finnes bark blokker også..
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
lurer på en ting til her, når han har fått mat å spiser så slipper han sirrisen ned å spinner litt over å begyner å spise igjen. å samme en gang til. er det helt normalt? brukt 3 timer på å spise he he
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Bærum. Uhuhu.
|
Dette har jeg ikke hørt om, men de bruker gjerne lang tid på å spise. Maten skal fornøyes før de får den i seg, ikke etterpå. Så lang tid er vanlig, og det er sikket ingen fare at den spinner over maten heller.
|
![]() |
| Emner |
| angående, chile, grosea, rød, spm |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Grammostola Rosea (Rød Chile) | LarsiBoi | Taranteller | 17 | 14-06-2008 16:19 |
| Angående G. rosea temperament | Jonas | Taranteller | 21 | 21-05-2008 12:47 |
| Rød chile?? | master92 | Taranteller | 18 | 06-05-2008 22:23 |
| Trenger råd angående min skilpadde | mikaelt | Skilpadder | 7 | 04-01-2008 13:19 |
| angående skjeggagamer:) | Miss_Loca | Agamer | 10 | 05-11-2005 09:27 |