| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Søndre Land,Oppland
Alder: 31
|
Jeg har en Poecilotheria regalis som er rundt 3,5 cm, den er veldig mye nede i jorda..
Titter frem innimellom, men er det vanlig at den skal gjemme seg så mye? Det er i fra 23-27 grader inne hos den.... Jeg fikk den 10.februar Også hvordan skal jeg måle den?
|
|
|
#2 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Har opplevd med flere trelevende og semi trelevende slings at de trekker ned til bakken som små. Dette er muligens fordi dem er et lett bytte oppe i trærne når de enda ikke er noe særlig i stand til å forsvare seg?
Vent til den skifter ham og må hammet, det er den letteste måten. Noen ganger står også de større individene mine helt utstrekt på glasset og viser seg frem dette er jo ypperlig anledninger. Mvh Robin
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Jeg har en på ca7cm i bs.
Den ser jeg heller ikke så mye til,men jeg var dum og tok den over i et litt for stort terrarie...Big mistake (Nå sliter den med å fange sirissene,også.)
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Sitat:
Gjorde samme med en P.fasciata. Det endte med at den en dag plutselig ¨å der urørlig. Jeg trodde den hadde spist regelmessig, da kakkerlakkene forsvant. Da jeg rev terrariet fant jeg 7-8 kakkerlakker i torven Mvh robin
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Søndre Land,Oppland
Alder: 31
|
Okei, da er det ingen grunn til å bekymre seg da..
Har jo sett den har fått i seg mat ![]() Tusen takk for hjelpen
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
når jeg fikk min p.regalis som var ca 7 cm i benspen så gjemte den seg under en barkbit som lå på bakken, men den flytta seg i høyden etter vert
|
![]() |
| Emner |
| hjelp, litt, poecilotheria, regalis, trenger |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Poecilotheria regalis - artikkel | Viridovipera | Tarantellfakta | 0 | 12-09-2008 23:20 |
| Erfaring med Poecilotheria regalis ? | Fluffy | Taranteller | 8 | 08-02-2008 16:45 |
| poecilotheria Regalis Molt | Miroxx | Taranteller | 3 | 19-04-2007 17:18 |
| Poecilotheria regalis - Indian Ornamental Tarantula | Halgeir | Tarantellfakta | 0 | 18-11-2006 16:11 |
| Trenger litt hjelp! | cobra_kai | Småprat | 8 | 22-08-2006 11:17 |