| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Kongsberg
|
Hei, Den ene Acanthoscurria geniculata min har er FULL av røde hår. Jeg har sett på en bilder å jeg ser at de har noen røde hår, men denne er helt full av d. Uten om d så ser dne helt ut som en geniculata. Kan d være en Nhandu coloratovillosum??
Den ser ut til å være helt lik som den som er på nederste bildet på den linken her: http://www.kryp.dk/DreamHC/Side81.html Skal prøve å få lånt meg et kammera så jeg kan få tatt noen bilder av den å lagt ut. Mvh Alexander Aulisether.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2004
Sted: fetsund
|
har den skifta ham nylig?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Sted: froland
|
Legg inn et bilde så kan jeg ta en titt, jeg har både A.geniculata, N.chromatus og N.coloratovilosum...
Rune
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Den har ikke skiftet ham nå i d siste nei.
Ja skal få lånt meg et kammera i morgen så jeg får knipset noen bilder. Mvh Alexander.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2004
Sted: fetsund
|
bra,
man kan ikke si arten sånn helt uten videre uten bilder. men om den ikke har skiftet ham så er det egentlig litt rart. men taranteller blir ofte arts bestemt feil av selger når man kjøper. så, at det er en annen art en du tror er ikke umulig |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Ok, når jeg kjøpte dne var den vel på størrelse med en femkroning noe som kanskje gjør d enda vanskeligere å si sikkert hvilken art d er, men nå er den vel ca 10cm eller noe rundt der.
Mvh Alexander.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: steinkjer
|
Regner med at det er de to geniculata du fikk fra meg. Skal ikke garantere at begge to er geniculata, fikk hjem både Nhandu chromatus og Acanthoscurria geniculata når jeg kjøpte de. Begge de du fikk var merket A. geniculata når jeg fikk de, men om det viser seg at det ikke stemmer så er det ikke første gang det kommer feil fra den importøren
Robert |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Den ene av geniculatene jeg fikk av deg døde etter en stund. Den bare lå deg uten å rikke på seg helt til den døde. Men den andre lever i beste velgående. Laster opp bilde etterpå.
Mvh Alexander.
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Jeg fikk ikke lånt kammera før i morgen. Ã… jeg drar til Sandefjord nå ,da jeg skal ha eksamen i villmarksturisme der fra Søndag til Onsdag så får nok ikke lagt ut bilder før tidligst på Onsdags kveld.
Mvh Alexander.
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Knipsa noen bilder av Geniculatan min som jeg er sikker på er en Geniculata her:
|
![]() |
| Emner |
| acanthoscurria, geniculata |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Acanthoscurria Geniculata | GuggenBart | Taranteller | 26 | 04-02-2010 18:40 |
| Spørsmål om Acanthoscurria geniculata | Elensar | Taranteller | 11 | 05-05-2008 18:30 |
| Acanthoscuria geniculata 1.0 | _Nagash_ | Byttelån av dyr for parring. | 0 | 03-03-2008 13:13 |
| Min Acanthoscurria geniculata er superflott. | big_cola_fan | Taranteller | 2 | 19-11-2007 15:05 |
| min A geniculata og min P irminai | therabro | Taranteller | 11 | 20-03-2007 09:50 |