| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Hedemark
|
Hei..
Jeg har bilde av den men hvordan får jeg bilde frem? og det er noen lyse orangse fleker på ryggen hans er det noe falig eller noe sånt? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Drammen
|
Hei
Det er to måter å legge ut bilder på. 1. Hvis du har bildet liggende på maskinen din, kan du legge det til som et vedlegg i innlegget ditt. Dette gjør du ved å trykke på knappen som ligger litt lenger ned på siden når du skriver et innlegg, som heter "Legg til et Vedlegg" 2. Hvis du har bildet liggende på nettet (f. eks. hos http://photobucket.com ), kan du bare legge inn linken til bildet ditt mellom følgende to "tag'er": [IMG] LINKEN TIL DITT BILDE [/IMG] bare pass på at det ikke er noen mellomrom i linken, og heller ikke noen mellomrom hverken før eller etter linken. Håper dette var til hjelp Andy |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Her er et bilde av min lasiodora parahybana
Men er det hun eller han er litt usikker, kan noen fortele meg det? og det er noen orangse fleker på ryggen hans er det noe falig eller noe sånt?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
kan noen fortele meg om det er hun eller han? usikker...
og det er noen orangese fleker på ryggen er det noe galt? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: oslo
Alder: 28
|
Jeg har 2 stk lasiodora parahybana'er. Ingen av mine har disse flekkene på ryggen ihvertfall. Dersom den ser ut til å trives og forholdene i terrariet ditt er riktig, så vil jeg tro det går bra.
Vanskelig å si hvilket kjønn det er, men den ligner mer på hannen jeg har enn på hunnen. Eneste måten å være sikker på kjønnet etter det jeg har forstått, er å studere hammet etter hamskifte, eller se om den får kroker på det fremste benparet når den blir voksen |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Når Jeg spruter vann oppi buret mitt så hopper den noen ganger etter der jeg spruter er det fordi han er sulten eller noe sånt?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Lørenskog
Alder: 27
|
L parahybana'n har en tendens til å håppe på alt som beveger seg i terrariet, vertfall min parahybana, om den er sulten eller ikke...
de er tar stortsett mat hele tia, så dette er en art som fort kan bli "overvektig". å da kan den få problemer med hamskifte. så det er viktig å ikke overfore den ps: jeg har til og med opplevd at min tar kakkerlakken ut av pinseten før jeg har slupet den. kan tru jeg skvatt
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Sitat:
![]() Min kjørte tenna i pinsetten min så de faktisk nappet ganske godt en gang. Mvh Robin
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Bodø
Alder: 29
|
æææ, tør du ha den løs?? min er f**n så kjapp og sint at det er ikke oppe til vurdering angang!! hehe... hadd din lenge? var pen =)
Hehe, hun kommer rett opp når jeg skal ta av lokket for å mate henne, sannt som therabro sier, hopper etter alt, og kan spise mye!
|
![]() |
| Emner |
| lasiodora, min, parahybana |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Lasiodora parahybana parring | Øyvind | Taranteller | 3 | 21-05-2008 10:25 |
| Sulten Lasiodora Parahybana | L.Parahybana | Taranteller | 4 | 08-06-2007 22:44 |
| Lasiodora Parahybana | L.Parahybana | Taranteller | 8 | 01-06-2007 17:56 |
| Mat til Lasiodora parahybana | _Nagash_ | Taranteller | 3 | 18-10-2006 14:28 |
| Lasiodora parahybana | smash | Taranteller | 2 | 01-06-2005 09:45 |