| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Vet ikke
Alder: 19
|
ok jeg og kameraten min og jeg har lest en del og bestemte oss for å begynne med ett parrings prosjekt, kameraten min har en nyskifta fulvoksen hunn, og jeg har nettop kjøpt en fullvoksen g.rosea hann som jeg venter i posten(kommer trolig i helga), så vi skal prøve å parre dem til uka, har lest en del om parring, så vet hvordan selveste parringa skal gå, men hvordan er det med eggsekken, skal jeg ta den fra mora eller skal den bare være i buret? og eventuelle andre erfaringer med parring sjenerelt er greit.
gleder meg helt sykt til å få 300-400 småtasser i hus
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen/Hordaland
|
Kan aboslutt ingenting om dette
vil bare ønske lykke til!
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
det er ikke så lurt å ta eggseken fra mora, bare la hun ha den, fik jeg besgjed av vertfal av en erfarende kompis.
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Sitat:
Selv ville jeg valgt å ta eggsekken fra moren etter hun har gått med den en liten stund. Ta en titt på denne tråden for en velykket parrig -> http://www.reptilfreaks.no/index.php...ewtopic&t=3024 Ellers er det bare å søke etter artikler på nettet -> http://www.google.no/search?hl=no&cl...S%C3%B8k&meta=Ikke for å være en gledes dreper, men G. rosea er ganske vanlig så det kan blir veldig vanskelig å bli kvitt de små... Uansett lykke til! Håper dere følger opp med bilder |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Vet ikke
Alder: 19
|
takk for hjelpen allle sammen
Chixz: vet at den er vanlig, men skal selge veldig billig, så håper noen nybegynnere kommer forbi, skal parre dem på mandag eller trsdag, så da blir det nok en del bilder dette er prisene jeg ser for meg: 1=50kr 5=150kr 10=200kr
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Oslo
|
Selvfølgelig skal jeg ha en, kan jeg få en? Har stooooort terrarie som er ubebodd siden A. aviculariaen min døde av alderdom
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| grammostola, rosea |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Grammostola Rosea | Mr Matsy | Taranteller | 15 | 20-09-2008 15:37 |
| Grammostola rosea RCF , mer skvetten? | smørblomst | Taranteller | 13 | 09-08-2008 02:07 |
| Grammostola Rosea | TwixXxy | Taranteller | 21 | 24-05-2008 14:54 |
| Grammostola rosea med ticks?:P | Miroxx | Taranteller | 7 | 28-02-2007 15:50 |