| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
Da har min regalis moltet
Blitt mye større og kjempefin men er det veldig viktig å fjærne gammel ham ? for min har moltet innerst i hulen sin som er bakerst i "terraet" og det er en hissig lite rakker.. skal jeg ta ut hammen så må jeg ødeleggehulen og da blir den i hvertfall ikke glad
|
|
|
#2 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Miroxx
Ham bør fjernes når det er mulig, men synes heller du skal ta hensyn til egen helse, og eventuelt gjøre det når det passer seg. Vær litt ekstra obs på smådyr og lignende rundt hammet. Det hender faktisk at tarantellene selv kaster ut hammet når de føler for det, så håp at din gjør det ![]() Mvh Robin
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
Okej takk
|
|
|
#4 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Min har skiftet ham for en - to ukers tid siden. Hammet var kastet ut av boet i dag.
|
![]() |
| Emner |
| molt, poecilotheria, regalis |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Poecilotheria regalis - artikkel | Viridovipera | Tarantellfakta | 0 | 12-09-2008 23:20 |
| p.regalis | Kris10an94 | Taranteller | 3 | 06-05-2008 11:27 |
| Poecilotheria regalis,trenger litt hjelp | Fluffy | Taranteller | 5 | 28-02-2008 20:43 |
| Erfaring med Poecilotheria regalis ? | Fluffy | Taranteller | 8 | 08-02-2008 16:45 |
| Poecilotheria regalis - Indian Ornamental Tarantula | Halgeir | Tarantellfakta | 0 | 18-11-2006 16:11 |