| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Vet ikke
Alder: 19
|
ja nå er humøret på topp fordi jeg nettop har bestilt en poeciliotheria fasciata sling på aquariuszoo, men har aldri hatt sling før så hvordan skal jeg ta vare på den. skal oppdatere dere når jeg har fått den.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2005
Sted: Holmestrand
|
Det er vel en uendelig stor fordel og finne ut dette på forhånd FØR du faktisk bestiller den??
Ikke for å være spydig, men hvor mange ganger skal en måtte si dette? For øvrig kan du ta vare på denne i en litt mindre beholder enn du villa hatt til en voksen. Denne arten må ha øyde fremfor grunnflate. De kan også finne på å grave, så ha godt med jord. Mye greiener og trerøtter så den får laget hule. Lykke til! P
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Kristiansand
|
Ikke akkurat et sjakktrekk å kjøpe en sling uten å vite noe om hvordan du skal ta vare på den. Men lykke til.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Vet ikke
Alder: 19
|
bare lurte på om det var noe ekstra med slings enn med store tarantellar.
men takk for svar.
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Sitat:
Jeg pleier å mate mine små med benkebitere og maggot. Og den minste C. elegans får spretthaler |
|
|
|
|
|
|
#8 | ||
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: sørlandet
Alder: 30
|
Lykke til med den lille
syntes www.eightlegs.org hadde en fin artikkel.. Sitat:
Sitat:
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
|
I mangel av små byttedyr har jeg foret opp mange slings på oppklipte melormer
![]() Lykke til. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Hei parahybana_freak!
Det er godt du spør når du lurer da i hvertfall ![]() Det viktigste jeg kan komme på, er passende store fordyr. Alt etter størrelse på lsing, bør du skaffe bananfluer,pinhead sirisser,melormer, maggot osv. Selv synes jeg melormer er det mest praktiske til slings, men pinheads er nok kanskej litt morsommere ![]() Skulle du få fullstendig tørke for fordyr, kan du også forsøke å dele større fordyr. Noen vil ha dette, andre ikke. Lykke til! EDIT: Kanskje ikke så dumt å oppdatere siden innimellon Siste posten som var skrevet da jeg skriblet i vei, var den av Halgeir ![]() Mvh Robin
|
![]() |
| Emner |
| fasciata, poecilitheria, sling |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| b.emilia sling | Kris10an94 | Taranteller | 8 | 12-11-2008 11:49 |
| poecilotheria fasciata. Farlig eller ikke? | kristina87 | Taranteller | 9 | 13-04-2008 13:02 |
| poecilotheria fasciata | parahybana_freak | Taranteller | 14 | 03-05-2007 10:34 |
| P. Fasciata + P. Murinus RCF billig. | camo | Taranteller | 1 | 31-10-2006 20:44 |
| Spm ang en Sling | Eggy | Taranteller | 10 | 19-06-2006 17:39 |