| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2011
Sted: Bergen
Alder: 17
|
Terrariet til min G.rosea er så alt for kjedelig, menne på den lille dyrebutikken vi har her ute er det verken kunnskap eller noe til tarantellaer. Så jeg lurte på om noen hadde noen forslag til hva jeg kan gjøre? til nå har jeg en vannskål, noen litt store "bark flak" og jorden de i butikken sa jeg burde bruke. Menne noen forslag til andre ting jeg kan skaffe?
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2010
Sted: oslo
Alder: 15
|
Sitat:
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Europa, Norge, Bergen.
Alder: 16
|
Sitat:
Det er masse å bruke må bare se deg litt om i en dyreforetning eller noe sånt.
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
takk..
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
|
Jeg har en rot og en sukkulent i terraet til Arakne, min B. albiceps. Sukkulenter trives best med litt varme og tørt, så er bra til tørrere terra.
Som bunnsubstrat har jeg en blanding av kokoshumus og tiur torv, rett og slett fordi jeg syns torven alene blir hakket for mørk for min smak. Til sommeren håper jeg på å finne noe tørket mose ut i naturen jeg kan friske opp litt mer med. Du kan nok finne mye fint når våren kommer, om du har mulighet for å ta en skogstur! Her er terraet før hun flyttet inn, det måtte tørke ut litt siden kokoshumusen økte humiditeten veldig de første dagene etter jeg hadde laget det til(hadde nettopp lukket dørene her, kort etter var det over 80%) Hulen hennes kan være litt vanskelig å se, men er ca midt i terraet, under roten. Oppå roten er den en liten platting, der hun nå liker seg godt. ![]()
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
tusen takk! det var veldig til hjelp! Vi har masse skog rundt huset så jeg kan se hva jeg finner.. Menne er det ikke farlig og ta ting utenifra inn i terrariet?
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| g rosea, tarantella, terrarie |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder