| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Sted: Haugesund
Alder: 21
|
Jeg har drevet med taranteller i et par år nå, men det har bare vært gravere og lite spinnere. Jeg er mega keen på en skikkelig spinner som gjerne spinner helle buret, men samtidig ønsker jeg en som er litt hardfør av seg som ikke går i strupen på meg bare jeg åpner døren.
Noen som har noen tips? Har sett på P.Murinus men en jeg kjenner har en som prøver å drepe ham hver gang han åpner døra for å gi ham mat. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Sted: Øvre Romerike
|
Chromatopelma Cyaneopubescens spinner masse, den kan være hissig, men ikke like ille som P.Murinus. A.Versicolor spinner også ganske mye...
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
+1. Du vil nesten aldri få se den, men nydelig tarantell som spinner hulelignende nett.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Sted: Haugesund
Alder: 21
|
Takk for svar
Om jeg får se den mye eller lite er ikke så særlig viktig. Bare jeg får sett den i ny og ne og studert dens atferd og får ta del i skaperverket dens så blir det bra!
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Noen som har noen tips for å få boaen min til å spise? | Sir_Hiss | Boa og pyton | 4 | 17-12-2008 11:36 |
| Kan noen gi meg litt tips om salamandere? | TommyCuoco | Amfibier | 4 | 14-06-2008 23:10 |
| Iguan noen tips til foring av iguan? | Sistine | Andre øgler | 3 | 18-08-2007 21:00 |
| Noen tips for pinnedyrhold? | SiljeMari | Pinnedyr | 25 | 05-06-2007 13:14 |
| trenger noen tips | Spider | Taranteller | 7 | 31-05-2004 22:23 |