| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Bergen
|
Veldig usikker på om det i det hele tatt er lov med like poster lengre (var vel det før, av medlemmenes dyr, før bloggene kom?), men jeg ville bare vise frem min lille, søte dame som kom i dag
![]() Hils på Arachne, en ca fem cm stor/lita B. Albiceps dame. ![]() Og her bor hun. ![]() Jeg var så fryktelig lei meg etter jeg mistet lille B. Bohemei-slingn i forrige uke, og syns fremdeles det er kjipt... Men nå gleder jeg meg til å følge med og bli bedre "kjent" med denne frøkna også. Ikke sant hun er fin? ![]() Hvis jeg nå har gjort noe veldig galt med å lage denne posten, så beklager jeg, og ber pent om at mod flytter den til hvor den enn hører hjemme... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2009
Sted: Fredrikstad
Alder: 23
|
Hun var rett å slett KJEMPE vakker! Burde kalle henne Rihanna. She black and very beautiful but has a big forhead. Altså det hvite
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Offtopic: Men du som har navntalent på plass. Trenger hjelp med å finne navn til mine 2 Irminias. Setter pris på tips
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Bergen
|
En liten oppdatering av Aracne Tella *s*
Hun gjør seg klar til å få nytt antrekk til jul ![]() ![]() ![]() Ikke så mye å se på akkurat nå, blass i fargene og bar på rumpa... men gleder meg til å se henne etter hennes første hamskift her hos meg! Hun har fastet i tre uker ca nå også, så skilpadden har fått sirisser til lunch sånn i ny og ne, til hans store glede
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2011
Sted: Oslo
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2006
Sted: sør-fron
Alder: 40
|
Et meget vakkert dyr.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| B.Albiceps, ny eier. | McOlsen | Taranteller og skorpioner | 2 | 01-09-2011 02:28 |
| Brachypelma albiceps "Mexican Golden Redrump" | moniq | Tarantellfakta | 0 | 10-10-2008 23:42 |
| Er Brachypelma ruhnaui og Brachypelma albiceps samme art?? | tovang | Taranteller | 2 | 24-12-2007 12:05 |