| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2011
Sted: Vestfold
Alder: 23
|
Hehe må starte med å fortelle at "Kurt" er navnet Brachypelma'n har fått av min mor etter hun passet den for en tid tilbake xD
Liker godt alle bildetrådene her inne så jeg tenkte jeg skulle slenge meg på og lage en selv Har skifte terra til "Kurt" i noen timer tidligere idag, H*n har funnet seg litt tilrette ser det ut som(Vasker seg! )Tok før og etter bilder så dere får se forskjell ![]() Irminia'n ser ut til og kose seg nede i hulen sinn, fikk akkurat sett igjennom vegen av silke og fikk se en ny moltet og flott irminia!! ![]() Nest siste bilde er et terra som er gjort klar for en A. Franki(Juvie)som er planlagt og kjøpe til neste uke! ![]() ![]() Tar vell imot tilbake meldinger ![]() Beklager på forhånd bilde kvalitetxP Sist endret av Kevin89; 07-10-2011 kl 03:52. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Takker!
![]() Helt enig selv så slenger inn et til! (Litt bedre bilde for og se fargene!) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Etter molt for noen dager siden ga jeg den lille irminiaen en melorm og i skrivende stund gaffler den i seg!
![]() Får ikke tatt noen bilder for vil ikke ødelege hulen til den lille!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Idag når jeg sto opp fant jeg ut at irminiaen hadde ryddet litt i hulen sinn, h*n hadde lagt hammet sitt pent utafor inngangen!
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Blei litt flytting på "Kurt" idag tidlig, la merke til at det hadde begynt og vokse sopp på den greina jeg hadde lagt inn!(For høy luftfuktighet!) hadde heldigvis petboxen ferdig innredet så den fikk sitt nye hjem det for en stund mens jeg tørker ny kokostorv!
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Må nesten si at det blir nok ikke noe Franki nå som jeg skal på messa til helga!
![]() Blir nok fler med hjem derfa! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Foringstid!
![]() Gitt ut et par sirisser idag, skvisste hodet på en siriss ca på samme størrelse som irminiaen og den forsvant fort ned i tigerens hule! ![]() (På bilde ser man såvidt abdomen til irminia'n mens den spinner igjen hulen![]() "Kurt" har stirre konkurranse med sinn siriss!
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Da var jeg hjemme fra svergie og ferdig innredet!
![]() Med hjem kom som følgende: 1xSling Grammostola rosea rcf.(angrer på at jeg ikke kjøpte fler!) 1xSling Chromatopelma cyaneopubescens. 1xSling Avicularia versicolor 100x Små Dubia 1x Thermostat 1x Hygrometer Litt forskjellig korkbark og en liten petbox ![]() Først ut i nytt terra var A. Versicolor ![]() Ville ut og utforske først, klatra oppover penselen en tur så litt rundt kanten av boksen. ![]() Gikk til slutt ned og akkurat nå har h*n spunnet seg en hengekøye ![]() ![]() Neste man ut ble den flotte GBB'n!(Ønsket meg en slik lenge!!! ![]() ![]() (H*n derimot, veldig samarbeids villig! ![]() ![]() Sist og aller minst, Grammostola rosea Rcf! (Ser h*n såvidt på bilde![]() ![]() Slik ble det tilslutt ![]() ![]() Alle har fått en frisk dubia i innflytnings gave! ![]() Håper alle hadde en like god tur som meg?! ![]()
Sist endret av Kevin89; 17-10-2011 kl 03:36. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kommentarer til " Tykkhalet gekko eller bjeffegekko - Underwoodisaurus milii" | Roland | Kommentarer til faktaarkene | 1 | 24-02-2010 11:11 |
| Aleksander Rybak "fairytale" vant eurovisjon song contest!!! | bernie95 | Småprat | 38 | 20-05-2009 07:57 |
| "Madeira-øya der de dyrker orkidè'er som om det skulle vært marihuana" | bendick2112 | Reisebrev | 12 | 24-04-2008 13:54 |
| kommentarer til undersøkelse "forer du slangen din med dødt eller levende" | Miroxx | Snoker | 33 | 22-01-2008 12:58 |