| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
|
Hei! Vet ikke om det er noe farlig eller ei, men hu har ikke oppført seg slik før.
I går gav jeg henne en siriss som hu tok med en gang og koste seg med. Rett etter satt jeg opp min nyinnkjøpte varmematte på siden av buret, ved å legge isopor mot veggen og matta mot buret. Etter en stund la jeg merke til at hu ikke spiste opp hele sirissen, uten at jeg tenkte noe mer om det. På morgenen idag satt hu på/ved veggen der varmematta er i flere timer. Så skulle jeg spraye litt vann på motsatt vegg, men når jeg spraya litt begynte hu å gå litt rundt, selv om jeg ikke traff med noe vann i nærheten av henne. Etter jeg satt på lokket igjen fortsatte hu å gå rundt i tilfeldige steder i buret. Et sted begynte hu å grave litt før hu fortsatte å gå videre, også fortsatte hu å grave litt osv. osv. Klatra litt på veggen har henne også gjort. Dette har vel holdt på i omtrent en time, så det er forhåpentligvis ikke noe alvorlig hehe. For å oppsummere har smithien min, som pleier å sitte rolig store deler av dagen, plutselig begynt å gå vandre rundt i terrariet tilsynelatende uten mål og mening. Noen som vet hvorfor hun oppfører seg slik? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Er nok pga temperaturforskjellen. Hun prøver sikkert bare å finne seg til rette etter at det ble varmere
Hvis hun står tett inntil der varmematten er er det nok fordi hun vil varme seg.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
|
Takk for svar, det kan jo virke logisk det
Det virker som at hu har begynt å roe seg nå, har sitti stille en liten stund nå hvertfall
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| G. Rosea oppfører seg rart :/ | Aphelion | Taranteller | 15 | 05-10-2010 23:53 |
| Skjeggagam Hvordan oppfører reptilene dine seg? | reptimagnus | Agamer | 9 | 11-06-2010 13:52 |
| Min Leos oppfører seg rart | Mondo | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 9 | 05-02-2009 22:55 |
| Smithien har gjømt seg.. | cloudfort | Taranteller | 4 | 24-05-2008 20:56 |
| Vannagam oppfører seg rart, hunne. | LitenMenLang | Agamer | 12 | 15-01-2008 19:29 |