| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 27
|
Jeg ønsker meg en sånn men lurer på om de er vanskelige å få tak i og pris?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
De er lette å få tak i (fra utlandet vel og merke) men er litt dyrere enn gjennomsnittstarantellen. En sling ligger på 15 GBP og 15 euro i utlandet som oftest.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2011
Sted: Buskerud
Alder: 21
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2009
Sted: Aust Agder
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2011
Sted: Buskerud
Alder: 21
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Hvis du sender med pakke som er for stor til postkassen, da vil den jo være innendørs i romtemperatur på postkontoret til du henter den. Da burde jo alt gå fint eller? Er vell ikke sånn at postvesenet lar pakkene stå ute lenge?
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2009
Sted: Aust Agder
|
Det har jeg også lurt veldig på, men risken er vel att de kanskje blir stående i en trailer ute om natta når sjåføren har kjøreforbud.
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2009
Sted: Fredrikstad
Alder: 23
|
Sitat:
Hvis stor pakke. avsender-> budbil/trailer-> posten-> hvis liten. avsender-> budbil/trailer-> posten->postkassen |
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kjønnsmoden Grenn bottle blue hann | k-k | Taranteller | 0 | 13-01-2011 12:17 |
| Green femur | Skessa | Taranteller og skorpioner | 5 | 28-08-2009 18:53 |
| The Green Anaconda Song | Sir_Hiss | Småprat | 2 | 12-04-2008 12:31 |
| Chromatopelma cyaneopubescens/Green Bottle Blue | _Nagash_ | Tarantellfakta | 0 | 13-01-2008 02:32 |
| navneforslag til min Green Bottle Blue noen? | Spaniolen | Taranteller | 20 | 04-11-2007 18:46 |