| Taranteller Her kan du snakke med andre om taranteller. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Sted: Grimstad
Alder: 35
|
Tulla Tarantell som hun populært har blitt hetende her i huset har stengt seg inne. Det var jo forsåvidt helt greit, men nå har jeg ikke sett noe til henne siden 13. juli.
Hun har stengt seg inne under en barkbit og det er ikke noe som helst åpning man kan titte inn i. Jeg skjønner jo at hun vil ha fred, og at det antagelig er molting på gang. Likevel, som ganske fersk eier, er jeg litt i tvil om hvor lenge jeg bør vente med å sjekke henne. Hva mener dere? Jeg vet de kan sitte noen måneder, men hva om hun ikke dukker opp på et halvt år? For alt jeg vet kan jo moltingen ha gått galt.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Jeg hadde sjekket. Kan være hun har dødd pga feil molt eller at et fordyr har gnagd på henne.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
taranteller kan grave seg inne å være inne i hula si i mange mndr uten at det er noe galt. Slikt må man bare vende seg til. Det kan være hamskift, det kan hende den bare vil være i hula si.
Du kan lage en liten åpning og titte inn med lommeykt og se om alt er greit. Er den på beina så slepp inn et fordyr og se om den vil ha mat. Ja det finnes individer som stenger seg inne i hula men likevel vil ha mat. Noen er bare rare. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Sted: Grimstad
Alder: 35
|
Tulla Tarantell lever i beste velgående. I tillegg var hun alldeles rasende da jeg pirket meg innover i jord og spindelsvev. Fullt frontalangrep og hun tappet så fælt med beina at man kunne høre det!
Jeg begynner å bli nokså sikker på at jeg trenger en tarantell til. Noen som vil prøve å overtale gubben for meg? Takk for tipset, folkens.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Ålgård, Rogaland.
Alder: 21
|
Lettere å få tilgivelse enn tillatelse!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Grammostola Porteri | Siril | Taranteller og skorpioner | 18 | 25-03-2012 16:43 |
| Rosea eller porteri.. trenger hjelp fra tella-freak :D | chile-carmen | Taranteller og skorpioner | 3 | 21-12-2010 22:25 |
| Reptorama stengt?? | kattja | Småprat | 4 | 24-07-2010 06:32 |
| Stengt seg inne. | john | Taranteller | 11 | 07-12-2006 14:29 |